Ga naar inhoud

I.B.M (2de harde schijf)


Aanbevolen berichten

Heb twee schijven. Er zit een aantal onherstelbare fouten op schijf 2. Als ik nu opstart dan begint schijfcontrole voor die schijf. Het lijkt dan of hij telkens opnieuw wil opstarten ,alleen als ik op annuleer klik gaat hij gewoon verder (de klik reageert ook pas ong 1minuut later omdat de schijf nog steeds aan het opstarten is . Kan ik dat verhelpen of is er misschien software te vinden die de schijf toch kan herstellen .(scandisk kan het niet).
Link naar reactie
[quote:8b5a29c2af="jeronimo72"]Heb twee schijven. Er zit een aantal onherstelbare fouten op schijf 2. Als ik nu opstart dan begint schijfcontrole voor die schijf. Het lijkt dan of hij telkens opnieuw wil opstarten ,alleen als ik op annuleer klik gaat hij gewoon verder (de klik reageert ook pas ong 1minuut later omdat de schijf nog steeds aan het opstarten is . Kan ik dat verhelpen of is er misschien software te vinden die de schijf toch kan herstellen .(scandisk kan het niet).[/quote:8b5a29c2af] kijk of je nog garantie op die IBM hebt en zo ja gelijk een RMA aanvragen garantie kan je hier checken :) http://www.storage.ibm.com/hdd/support/index.htm
Link naar reactie
Je bedoelt gewoon met fdisk op de opstart diskette van winme. Ik ben er ook achter dat er een programma met FAT12 op gestaan heeft. Heeft er dat iets met te maken ,want er zijn momenten dat hij het goed doet . Tot gisteren toen hij bij Easy cd Creator 5 platium een systeemtest ging uitvoeren bij het branden van bestanden van-op die schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...