Ga naar inhoud

Agfa SnapScan 310 (parallel) onder Windows 2000


Aanbevolen berichten

Ik heb een Agfa SnapScan 310 (parallel) en die wil ik graag aansluiten op mijn computer met Windows 2000 Professional erop. Ik heb de driver ("ScanWise") gedownload bij Agfa en volgens de instructies geïnstalleerd, maar zodra ik de software start krijg ik de melding dat ik mijn scanner moet aansluiten of aanzetten, want die is niet gevonden. Na wat zoeken op Internet vond ik de tip dat ik mijn parallele poort op EPP moest instellen (weet iemand het verschil tussen EPP, ECP en bi-directioneel?). Helaas haalde dat niets uit. Bij Google Groups riep iemand trots dat hij de oplossing gevonden had: in het register bij de startservice van de driver de waarde 3 (on demand) veranderen in een 1 (on startup). Helaas werkt dat ook al niet in mijn geval. AGFA geeft geen support meer op die dingen, maar ik voel niet echt de behoefte om een nieuwe scanner te kopen aangezien de kwaliteit van het apparaat een stuk beter is dan die van bovengenoemde pruttel-drivers. Is er iemand die de scanner aan de praat heeft gekregen? Ik zag in apparaatbeheer bij de lpt-poort dat je 'm daar ook in diverse modi kunt instellen, maar hier ben ik niet bekend mee. Alvast bedankt, Ruben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...