Ga naar inhoud

Optische muis


Aanbevolen berichten

hallo, ik zou graag eens een nieuwe muis willen 8) heb eens op internet rond geneust maar je hetb zo veeeeeel keuz in muizen dat ik er helemaal gek van werd! ik heb wel een mooi muisje gezien: [url]http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=4997&countryid=22&languageid=13[/url] maar ik weer niet wat het beste is, zo'n muis zonder balletje (die ik nou op het oog heb) of toch maar een muis met balletje. wat zijn jullie ervaringen met een optische muis???
Link naar reactie
Mij lijkt die MX500 van Logitech ook errug lekker :) Maar dat hangt uiteraard ook van je budget af... Ik zou in ieder geval een optische muis kopen. Scheelt een hoop gedonder met schoonmaken. Je kunt ook nog nadenken of je draadloos wilt of niet. Zelf heb ik hele goede ervaringen met logitech (een Pilot Wheelmouse+). Die heb ik al 4 jaar en hij werkt nog steeds perfect. Dat in tegenstelling tot een tijdelijk muisje wat ik daarvoor had. Was heel goedkoop, maar hij ratelde na een paar weken gebruik al bij snel bewegen met de muis...
Link naar reactie
[quote:1f70e02fcc="aard"] geen microsoft muis dat zuigt enorm.[/quote:1f70e02fcc] Dit slaat weer nergens op..... Kheb op dit moment ook zo'n microsoft optische muisie en hij bevalt me prima, nix geen gezeur inpluggen en gaan. (dat is bij logitech waarschijnlijk ook wel het geval) maar het is net welke eisen je er aan stelt en welke je lekker in hand vind liggen. kzou denk wel de keus maken tussen microsoft of logitech
Link naar reactie
[quote:f89d8be490="roeske"][quote:f89d8be490="aard"][quote:f89d8be490="plextor"]neem een optiche muis. microsoft logitech :lol:[/quote:f89d8be490] geen microsoft muis dat zuigt enorm.[/quote:f89d8be490] Wat bedoel je nou met dat zuigen??? Een muis die zuigt?? Geef nou eens zinvol advies![/quote:f89d8be490] Is wel handig voor het schoonhouden van je kamer enn muis die zuigt :D :D :D maar even zonder gekheid ik heb een Logitech Mousman Optical Dual sensor en kan je vertellen dat het een erg fijne muis is. Hij heeft wel een draadje, dus als je dat niet wilt heb je hem ook zonder draadje maar dan met 1 lampje onderop
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Zelf heb ik een Microsoft Intellimouse Explorer en heb laatst nog een Logitech Dual Optical erbij gekocht voor mijn laptop. Ik moet zeggen dat het verschil tussen die 2 echt enorm is!! :P Ik speel zelf graag spelletjes en dan merk je het verschil helemaal goed. De Microsoft kan het soms niet goed bijbenen als je een snelle reactie moet maken....dat is met de Logitech zeker niet het geval!! 8) Als ik er nu een zou moeten kopen dan zou dat een Logitech MX500 worden. Is nog net iets preciezer dan de Dual Optical. Wellicht koop ik die binnenkort ook, want die Microsoft begint nu (na een jaar of 2) echt kuren te vertonen >> Niet reageren....paar keer erop rammen en dan doet hij het 'soms' weer.... :x Ik zou dus zeker voor een Logitech gaan...die hebben volgens mij ook iets meer ervaring met het maken van muizen dan Microsoft. Alleen het verschil in uiterlijk al....om over het verschil in prestaties maar te zwijgen! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...