Ga naar inhoud

extreem probleem


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, Ik heb in april bij de firma PC Speed een nieuwe PC gekocht welke volgens de test in Computer Totaal de winnaar was. Het systeem bestaat uit een AMD XP 1800, geheugen 256 MB DDR, Mobo MSI KT266 PRO 2 + raid,HD Maxtor 40 gb 7200 rpm udma133, vga Gforce 3 TI 200 64 mb. verder DVD speler + cCD brander, keybord en muis van Logitech. Nu deed zich het volgende probllem voor de muis en het toestenbord sloegen vast, volgens firma een software probleem, probleem bleef zich voordoen na diverse keren schone installatie WIndows XP, inmiddels HD vervangen en geheugen, BIOS geupdated. Het oude probleem is verholpen, maar nu een maand later, krijg ik regelmatig een blauw scherm met de melding BIOS flashen ed, regelmatig als ik aan het werk ben reset de pc spontaan of sluit de internet explorer vanzelf. Zijn er meer mensen die de zelfde problemen hebben met een bij PC Speed gekochte PC, en wie weet wat de oplossing voor mijn probleem is Gaarne uw advies
Link naar reactie
Goh, Hoe testen ze die dingen dan??? Weet je dan wel zeker dat je dezelfde computer gehad heb als die ze daar getest hebben?? Koop nooit iets door domweg op een test af te gaan! Zeker niet als er geen spraken is van een "blinde" test. Nu hebben ze een pc getest die door dat bedrijf geleverd is en niet zomaar een pc gekocht bij dat bedrijf. Jij zal lang niet zo'n goed gecontroleerd systeem hebben ontvangen als de "testers" gekregen hebben. Er is een wezelijk verschil tussen een systeem testen en kunnen zeggen dat een bepaalde serie computer met die configuratie goed is!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...