Ga naar inhoud

Cd-rom speler Problemen!


Aanbevolen berichten

Mijn Cd-Rom speler doet het zeer slecht, hij leest bijna geen enkele cd meer. Dit is hem: een Samsung DVD-ROM SD612S Ik had in een andere topic al iets gelezen over firware(ehrm wat is dat? :oops: :cry: :lol: ) Mijn brander kan wel alle cd's gewoon goed lezen.. dus eigenlijk is mijn brander nu mijn cd-rom speler en brander. Ik heb er nog niks aan gedaan.. (ik heb wel al geformatteerd , schijfcontrole en gedefragmenteerd zonder enig resultaat :cry: ) Wie kan me helpen...?? :roll: 8) :D :lol: :D :roll:
Link naar reactie
[quote:beed499b34="gerben"]10 punten voor de orignaliteit van de titel. Voor lezen en branden heb je aparte lasers, waarvan er dus ook een kapot kan zijn. Firmware update moet op de site van de leverancier te vinden zijn. Je kunt eens een reinigings-cd proberen. Hou er rekening mee, dat je apparaat overleden kan zijn.[/quote:beed499b34] Hehe grapjas ... kweet maar die titel trekt tenminste nieuwsgierige mensen.... niet dan? Ik zal een kijken :lol:
Link naar reactie
[quote:9014b00f2b="rkastermans"]Hehe grapjas ... kweet maar die titel trekt tenminste nieuwsgierige mensen.... niet dan?[/quote:9014b00f2b] Nee, deze titel is ronduit irritant. Als je een titel gebruikt die de lading dekt, heb je meer kans dat mensen die er verstand van hebben op reageren (en voorkom je meteen dat mensen die er GEEN verstand van hebben allerlei onzin gaan zitten posten.) Firmware is de software in je DVD speler die er voor zorgt dat de stuurcommando's van het besturingssysteem (b.v. Windows) vertaald worden naar de juiste hardwarematige acties. Een firmware update kan b.v. wel eens compatabiliteits problemen oplossen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...