Ga naar inhoud

All in One conflict


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds enige tijd een all-in-one apparaat dat zonder problemen werkt. Helaas doet mijn computer er, zolang dat apparaat geïnstalleerd is, bijna tien minuten over om op te starten. Normaal is hij binnen twee minuten klaar. Het lijkt erop dat er een soort communicatie stoornis is tussen die twee. Als mijn computer volledig is opgestart wertk alles naar behoren. HP waarvan het apparaat is kon niets vinden wat er mis kon zijn. De leverancier en bouwer van de computer is er persoonlijk achter gaan zitten en kon er niks mee. Heeft iemand dit ooki gehad en opgelost of een idee wat hieraan valt te doen?
Link naar reactie
Jonte, Wie zijn wij als de specialisten er niet uit kunnen komen. Een all-in-one apparaat? Alles is veel! Ik neem maar even aan dat het een scanner-fax-printer is. Maar misschien kan het meer of is het een ander apparaat. Verder neem ik aan dat het apparaat aangesloten is aan de parallelle poort - je weet tegenwoordig maar nooit met USB, Ir, Bleutooth en andere middelen. Een parallelle poort kan in 3 modes ingesteld worden. Dit wordt in de BIOS ingesteld. Hoe je in de BIOS komt, wordt meestal bij de start van je PC op het scherm aangegeven. Dit varieert per BIOS leverantier. Probeer alle 3 (of meer) mogelijkheden eens 1-voor-1 uit. Terwijl ik dit opstuur, bedenk ik nog een andere mogelijkheid. In een printerkabel worden maar ongeveer 10 draadjes gebruikt. Daarom is de printerkabel vaak niet erg dik. Maar er is plaats voor 36 of 25, afhankelijk van de connector. De andere draadjes kunnen gebruikt worden voor andere doeleinden, zoals communicatie. Probeer eens een 'dikke' printerkabel, in combinatie met het voorgaande. Sterkte, en ik hoop op meer discussie, en ook op feedback van jou. Groet, Maarten.
Link naar reactie
Ik ben dus de bouwer van deze pc en voor mij is het een raadsel (ook voor HP overigens...). Alles staat goed geinstalleerd en werkt perfect. Als de printer niet geinstalleerd is, start Windows probleemloos. Ik heb vervolgens de nieuwste drivers gedownload, maar ook dat mag niet baten... Via taakbeheer tijdens het opstarten geeft hpo07dev.exe 100% processor belasting weer. Ook de MS patch voor dit probleem lost niets op. Bij HP in de kennisbank gekeken en de oplossingen opgevolgd, maar jullie raden het al... Voor de duidelijkheid: Asus P4B533E (USB2.0) P4 2.0a 256 ddr Verder zoals vermeld draait verder alles goed. Wie weet er verder raad, want als "leverancier" zijnde houdt het voor mij ook op. Alhoewel ik nog niet opgeef natuurlijk! Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...