Ga naar inhoud

Printprobleem.


Aanbevolen berichten

Printprobleem. Sinds enkele dagen wil mijn printer (HP 720c) geen tekstbestanden meer afdrukken in zwart/wit. De printer doet alsof hij print maar er komt geen inkt op het papier.Als ik in het Wordbestand 1 of meerdere letters een kleur geef of een illustratie toevoeg wordt alles wel goed afgedrukt. Ik heb m'n printer en Office 2000 opnieuw geinstalleerd maar niets helpt. Andere bestanden van o.a het internet worden wel goed afgedrukt. Ik werk sinds 1 jaar met Windows XP-home zonder dit probleem.
Link naar reactie
Die dingen hebben 2 cartidges (ofzoiets) en dus 2 printkoppen. Dus heeft de kleuren ereen en de Zwart/wit. Dus hij kan wel degelijk kapot zijn. Probeer hem eens uit te lijnen en dat soort grei. (geef hem es een flinke beurt, maak hem schoon) Je kunt ook eff de nieuwste drivers downloaden. http://www.hp.com/cposupport/nl/products/hp_deskjet_printers/c5870a/downloads.html Dit is de site
Link naar reactie
Geest van Oirlo : De topic starter geeft zelf aan dat Zwart wel werkt als er enkele kleurenletters of een afbeelding bij staat. Hieruit trek ik de conclusie dat de printkop NIET kapot is (hij zou dan immers niets doen, en niet zoals nu soms wel/soms niet) Het is dus waarschijnlijk een driver probleem. Hoe het kan dat hij eerst wel werkte en nu niet ?? Misschien een virus die de driver heeft beschadigd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...