Ga naar inhoud

dikke cd doosjes voor 3 cd's


Aanbevolen berichten

ik hier wel doosjes van normale dilte waar drie en zelfs vier cd's in passen. Sterker nog heb hier een aanbod van meer dan 50 soorten cd en dvd dozen. Ik lever ze zelf niet maar mijn leverancier vast en zeker wel Ik gebruik ze om mijn film's in af te leveren en heb hier normaal ongeveer 10 soorten liggen zoek je wat speciaals moet je maar even een pb sturen...
Link naar reactie
Effe dimmen Long John, Hoewel je op je site hebt staan dat alleen lieden die de originele DVD in huis hebben een rip bij je mogen kopen, kun je het niet controleren. Dat is op meerdere manieren uit te leggen. Illegale filmverspreiding (en daaraan verdienen) is daar een van. Het lijkt me daarom niet gepast dat juist jij iemand de oren wast die er zijn vraagtekens bij zet.
Link naar reactie
ho ho er werd gesteld dat het hier om Warrez ging!!! dat schoot mij in het verkeerde keelgat. Wat ik (erbij) doe is nog steeds een grijs gebied en ook ik weet dat er op het randje gelopen wordt maar door domweg te stellen dat ik Warez zou verhandelen is en Absoluut onjuist en ook nog eens een suggestie op niets gebaseerd!! verder mag natuurlijk een ieder zijn mening geven over een ander maar wel netjes en als het even kan gefundeerd op waarheid. sorry als ik niet heel netjes overkwam maar ik geloof dat ik wat dit betrof recht van spreken heb...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...