Ga naar inhoud

Hoe kom ik aan geheugen voor een PB 5860?


Aanbevolen berichten

:D :D :D Ik zou er zelf ook om lachen, als het niet zo triest was :evil: Een vriend van me heeft bovenstaande PC, maar moet RAM uitbreiden. Hij heeft een winkel gevonden, maar die vragen EUR 300,- voor 256 MB (je moet maar durven 8) ). Ik zoek me helemaal suf, maar vind ook nergens aanbieders voor deze modules. Bij Packard-Bell NL zijn ze ook erg klantgericht; na 2 weken nog steeds geen antwoord :oops: . Ik weet dat de beste oplossing is: geen merkcomputers kopen, maar ja: deze vriend van mij was nog niet zo ver Weet iemand waar ik moet zijn? Bedankt & groet, Heuvt :) :D
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Het is gelukt! Er zit voldoende RAM in, en voor het betalen hebben we eerst een geheugentest gedaan. Dan nog het drama met de geschikte drivers voor W2K: het schijnt zo te werken dat je je eerst aan moet melden op een of andere dubieuze site in Verweggistan, dan je serienummer v/d PC op moet geven, waarna er iemand drie weken lang (...) met het handje gaat nazoeken wat ze allemaal in die PC geduwd zouden kunnen hebben, om vervolgens met een stuk of 30 links naar software te komen met het verzoek om die allemaal uit te proberen. Ja ja, automatiseren volgens PB. :evil: :roll: :cry: :( :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...