Ga naar inhoud

EEn heel vreemd probleem


Aanbevolen berichten

HE, Ik heb een raar probleem. Als ik mijn pc opstart loopt vaak al na 5 of 10 sec vast, dus voordat ie in windows zit, soms loopt ie ook vast tijdens het laden van windows. Als ik eenmaal in windows ben loopt alles heel goed en is ie heel stabiel. Waar zou dit aan kunnen liggen. Systeem: Amd athlon thunderbird 1ghz 512 mb-ram pc 133 Hercules prophet FDX 8500 LE 64 ddr ram (had hiervoor een msi geforce 2 mx-400 32 mb, toen had ik dat probleem niet) creative soundblaster 5.1 windows versie : ME Ik gebruik de orginele drivers van mijn videokaart en heb direcx 8.1 geinstalleerd. Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt. M@XXER
Link naar reactie
Ik denk van wel. Soms geeft het een probleem als je nieuwe hardware toevoegt, zeker wannner je niet eerst de oude drivers verwijderd maar gewoon nieuwe instaleerd de oude blijven dan nog rondzweven. Je kunt ook proberen voor installatie herstel te gaan dan wordt je Windows weer geinstaleerd maar de rest blijft gewoon op het systeen staan bij een format moet je alles gaan instaleren maar eens in de zoveel tijd is dat ook wel eens goed voor het schijfje...
Link naar reactie
He, Ik heb mijn pc geformateerd, maar heb nu nog steeds het probleem. Ik moet altijd 3x mijn pc resetten voordat ik in windows kom, de 1ste keer krijg ik geen beeld als pc aan zet, de 2e x hangt net voordat ie in het windows scherm en bij de derde keer komt ie eindelijk in windows. M@XXER PS: waar zou het aan kunnen liggen????? :-?
Link naar reactie
Te veel geheugen een probleem? lijkt me stug ook onder ME. Wel kan er natuurlijk een slechte module inzitten. Even de zelftest niet op short zetten maar een volledige geheugen test laten doen bij het opstarten dan komt er een slechte module niet doorheen. Desnoods even en speciaal testprogramma laten draaien die het gegeheugen test.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...