Ga naar inhoud

Scanner stand voor BearPaw 2400TA


Aanbevolen berichten

Het klinkt mischien wat dom maar ik vond net in de doos van mijn scanner een scannerstand. Ook op de doos staat hij vermeld onder de inhoud maar helaas kom ik in de handleiding dit ding nergens meer tegen en heb gewoon geen idee hoe dat ding te gebruiken!! Heb hem van alle kanten bekeken en nu een beetje het idee dat hij helemaal niet voor deze scanner geschikt is maar wie weet heeft een van jullie een tip of idee (hopenlijk uit eigen ervaring) Ik zit er verdr niet echt mee of zo maar vraag me gewoon af of ik niet weet hoe hem te gebruiken of dat hij er helemaal niet bij hoort te zitten en voor een ander type wellicht wel te gebruiken had geweest. mijn dank is bij voorbaat groot, John
Link naar reactie
[quote:70268ea614="Long John"]Het klinkt mischien wat dom maar ik vond net in de doos van mijn scanner een scannerstand. Ook op de doos staat hij vermeld onder de inhoud maar helaas kom ik in de handleiding dit ding nergens meer tegen en heb gewoon geen idee hoe dat ding te gebruiken!! [/quote:70268ea614] Heb even op internet gezocht met Google op 'BearPaw 2400TA scanner stand' en toen kwam o.a. deze pagina naar voren: [url]http://vsellinindia.com/vsell/idataware/BP2400TA.HTM[/url] Kijk bij het vierde plaatje: 'save space with unique scannerstand' M.a.w. het werkt een beetje zoals de standaards van de huidige Canon-scanners: je kan hem op z'n kant zetten. Richard
Link naar reactie
Hij staat nu netjes op zijn kant! Wel was en is het wat vreemd dat er aan de onderkant van de scanner wel een gleuf zit waar een haakje in past maar deze niet aan de bovenkant zit. Daarom was ik wat verward. Echter hij blijft netjes staan en had zelf ook dat plaatje op de doos staan maar deze was duideljker. Nogmaals hartelijk dank voor je moeite!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...