Ga naar inhoud

Printer delen: Printer has lost communication


Aanbevolen berichten

Heppik weer! Had vroeger een HP DJ 690C. Die stond naast computer A op LPT1. Computer B was via een netwerk verbonden met A en de printer was gedeeld. Vanuit beide computers kon ik probleemlooos printen. Nu heb ik de printer vervangen door een HP DJ 710C. Oude drivers verwijderd en nieuwe geinstalleerd op computer A en de 710 printer gedeeld. Vanuit Comp A werkt alles OK. Op Comp B heb ik de oude netwerkprinter verwijderd en een nieuwe geinstalleerd via de optie "printer toevoegen". De printer werd in het netwerk gevonden. Tot zover niets aan de hand. Echter als ik vanuit Comp B (b.v. een testpagina) via het netwerk wil printen krijg ik de foutmelding "Printer Error, the printer has lost communication" + de melding "Er is een fout opgetreden bij het schrijven naar \\Computer_a\hp_dj_710c voor printer (HP Deskjet 710C Series)." Uit en weer aan zetten van de printer heeft geen zin. Immers, de printer werkt prima vanuit computer A. Wie helpt me uit de brand? Ik werk met Winhoos 98 SE.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...