Ga naar inhoud

nieuwe computer


Aanbevolen berichten

hoi, effe een vraagje (ik hoop geen stomme): Ik ben dringend toe aan een nieuwe computer, met mijn gare p2 300 kan ik echt niet meer mee uit de voeten. echter ik heb geen geld om een goede computer te kopen is het niet mogelijk om particulier te leasen en is dat niet goedkoper als je up to date wil blijven bv om het jaar een andere compuke. Bedankt voor de info.:D Groetjes , uilte
Link naar reactie
Leasen als Part. is vrijwel altijd een vorm van huurkoop en betaal je dus veel meer aan rente dan je op het eerste gezicht zou denken. Je ziet af en toe heel aardige aanbiedingen op het gebied van de Bare-bone systemen die je dan bvrij eenvoudig met je huidige onderdelen af kan bouwen. Bij een dergelijk systeem heb je alleen nog maar je geheugen en cpu en en een HD nodig. je zou dan in jou geval klaar zijn met een cpu en gehegen bovenop de prijs van de bare-bone. Hoeft het geen spel speeltje te worden dan neem je gewoon een systeem met een video onboard en draai je voor minder dan 300 Euro met een Athon on een sneller Duron......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...