Ga naar inhoud

Joypad op USB?


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik via m'n werk een nieuwe PC. Dus ik gelijk alles aansluiten, maar toen ik dat met mijn MS Sidewinder joypad wilde doen, bleek dat er op SoundBlaster 64PCI geen gameport zit! Ik heb begrepen dat er verloopstukjes zijn waarmee je zo'n joypad op je USB-poort kunt aansluiten. 1) Kan dit ook bij de Sidewinder joypad? 2) Waar koop ik zoiets? 3) Als echte Nederlander, wat kost zoiets? ;-)
Link naar reactie
Er zijn verloopstukjes maar die werken volgens mij meestal niet. Het zou kunnen werken als op de meegeleverde sidewinder cd ook de USB driver erbij is. Heb het nooit geprobeerd. Nieuwe PC met een SB64 ? Typisch. Kan je de Sidewinder niet tegen bijbetaling omruilen voor de Gamepad Pro USB ? Let wel op dat er een Cd bijzit
Link naar reactie
Dat "nieuwe pc" was misschien niet zo goed getroffen ... de pc is al ruim een jaar oud, maar voor mij is ie nieuw. De Sidewinder heb ik al tijden, dus omruilen wordt een beetje moeilijk. Misschien kan ik beter op m'n werk die SoundBlaster 64 omruilen voor een SoundBlaster 128; volgens mij zijn die kaarten vrijwel identiek, maar van die 128 weet ik in elk geval zeker dat er een gameport op zit!
Link naar reactie
[quote:5cd936a310="RubeL"]Dat "nieuwe pc" was misschien niet zo goed getroffen ... de pc is al ruim een jaar oud, maar voor mij is ie nieuw. De Sidewinder heb ik al tijden, dus omruilen wordt een beetje moeilijk. Misschien kan ik beter op m'n werk die SoundBlaster 64 omruilen voor een SoundBlaster 128; volgens mij zijn die kaarten vrijwel identiek, maar van die 128 weet ik in elk geval zeker dat er een gameport op zit![/quote:5cd936a310] Als dit kan op het werk, gewoon doen. Kost dan niks etc..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...