Ga naar inhoud

HP6P laten repareren voor minder dan de schandalige ...


Aanbevolen berichten

HI all, Continued: ... prijzen die HP er zelf voor vraagt laten repareren? Le Case: ik heb een HP 6P, en dat is een fijn machientje :-). Alleen: de laatste tijd kan ik 1 of 2 A4-tjes printen, dan is de printer warm en gaat hij het papier verfrommelen. Door de achterklep open te zetten en het papier zachtjes te trekken voorkom ik dat het vastloopt, maar prettig is dat niet. Verder zit er op die 1e 2 A4'tjes die wel goed gingen op de achterkant zwarte strepen. Ik onze vrienden van HP gebeld, en die zeggen dat ze het voor EUR 250,- repareren, ongeacht wat het is. Fijn, maar toch maar niet: 250 x 2,20371 = 550,93 degelijke ouderwetse Guldentjes, voor iets dat waarschijnlijk verholpen kan worden voor een paar tientjes. Op Inet kan ik niet al teveel vinden over bedrijven die tegen normale prijzen printers repareren (de meeste offeren aan om het voor EUR 350,- door te sturen naar HP (jaja, EUR 100 om de telefoon op te nemen en een doos door te sturen). Kortom: iemand die mij op het goede spoor kan zetten zodat mijn trouwe printertje voor een enigzins normaal bedrag gerepareerd kan worden zou ik zeer dankbaar zijn :-) Groet, Heuvt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...