Ga naar inhoud

nieuwe computer


Aanbevolen berichten

Ik heb een moederbord Asus p4b533 ,845 intel procesor2.0 ghz ,512mb pc266/pc2100 ddr ram geheugen. Hoe hoog mag de busfreq max zijn? Ik moet nu de external frequentie instellen de keuze is 100Mhz t/m 200Mhz. Ook moet de cpu freq. Multiple Selection ingesteld worden,de keuze die ik heb is 8.0X t/m 24X. Wat willen deze instellingen eigenlijk zeggen ,en hoe kan ik deze instelingen het beste zetten. Groeten Henri
Link naar reactie
Je moet een ding goed onthouden flfdrol dat er op deze wereleld nooit stomme vragen gesteld worden ,het kan misschien met jou beperkte bewustzijn zo zijn maar dat is toch echt niet zo. Als ik wijs kon uit die technische shit dan had ik die vraag niet gesteld flapoor, ik hoop dat je de volgende keer een beter antwoord kunt bedenken. Groetjes ,Henri Dubach
Link naar reactie
[quote:488cbc8154="dubac003"]Je moet een ding goed onthouden flfdrol dat er op deze wereleld nooit stomme vragen gesteld worden ,het kan misschien met jou beperkte bewustzijn zo zijn maar dat is toch echt niet zo. Als ik wijs kon uit die technische shit dan had ik die vraag niet gesteld flapoor, ik hoop dat je de volgende keer een beter antwoord kunt bedenken. Groetjes ,Henri Dubach[/quote:488cbc8154] Je legt uit waarom je het vraagt omdat je het niet snapt. Daar kan iederen vrede mee hebben. Vaak leest men de boekjes etc niet, je zal wel topics tegekomen met RTFM. maar waarom MOET JE DIRECT GAAN SCHELDEN. Denk je dat je er wat mee bereikt. Of ben een fan van al die helden die het leuk vinden om te schoppen en mensen neer te schieten of zo :evil: :evil: :evil: Ook al maakt iemand een opmerking die omdat je toevallig in een slechte bui bent, so what. Gewoon de boel negeren. Er zijn genoeg forummers die op dit topic je best op weg kunnen helpen en Long John kan er ook best een van zijn. Ik stel voor dat je je gewoon gedraagt en normaal doet (er is toch al genoeg ellende in de wereld) en dan komen er best leuke tips op je vraag. Leuke suggestie of niet 8) :wink:
Link naar reactie
[quote:efaed470e9="dubac003"]Je moet een ding goed onthouden flfdrol dat er op deze wereleld nooit stomme vragen gesteld worden ,het kan misschien met jou beperkte bewustzijn zo zijn maar dat is toch echt niet zo. Als ik wijs kon uit die technische shit dan had ik die vraag niet gesteld flapoor, ik hoop dat je de volgende keer een beter antwoord kunt bedenken. Groetjes ,Henri Dubach[/quote:efaed470e9] Long John heeft nergens een opmerking over de kwaliteit van je vraag gemaakt, daar kom jij zelf mee. Hij heeft gelijk dat in iedere moederbordhandleiding een duidelijke uitleg staat van het antwoord op jouw vraag. Als je toch extra uitleg wilt, zeg dan precies wát je van de uitleg in de handleiding niet snapt. Afgezien daarvan is schelden op dit forum niet toegestaan. Daarom gaat hier nu een slotje op. Je bent vrij een nieuw topic te openen als je geleerd hebt met mensen om te gaan zonder te schelden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...