Ga naar inhoud

CD die ervoor zorgt dat je CD-rom het niet doet


Aanbevolen berichten

Ik heb een slecht leesbare cd in mijn cd-rom lezer gedan deze deed er moeilijk mee en dus heb ik hem in mijn nieuwere brander gedaan. Deze had er iets midner moete mee maar toen ik hem wilde lauchen liep de laucher vast. Vervolgens bleek mijn cd-rom la niet meer goed open en dicht te gaan (alleen half en toen ging ie weer dicht) ook las hij geen cd's meer. Hem in apparaat beheer wegwerpen hielp niet. Na een tijd heb ik hew weer verwijderd en hem toen hardware matig losgekoppeld (ide en voeding) en toen deed ie het weer. Ik kreeg toen een betere kopie van dezelfde cd en toen deed mijn cd-rom speler het niet meer!!!. De voedingskabel hiervan zit zo vast dat ik hem niet durf los te halen en aleen ide of de stroom eraf werkt niet. Zit er op die cd een soort virus??? Toen ik op de autorun keek zag ik allemaal rare blakes en deze dingen ~.
Link naar reactie
LOL : zo hoort het op dit forum. Start je PC op met een bootflop. Kies voor cd-rom ondersteuning. Als alles goet gaat, stop dan een goede cd-rom erin (niet die met de rare tekens). Kijk of je hem dan kan benaderen: Kopieer daarna de hele cd maar naar een temp-dir (. Als dit alles goed gaat dan zou ik geen tijd meer verdoen, maar Format c: Failed ie, dan is ie waarschijnlijk overleden. Je kan dan nog een schoonmaak cd erin doen en proces herhalen. Failed ie nog steeds en failed ie ook in een andere PC, dan is het enige waar ik nog aan kan denken : HCCdagen bezoeken :wink:
Link naar reactie
Ja die was eerst stuk , maar deze had ik gemaakt door hem los te kopelen en helemaal opniew te installen. Ik probeerde toen weer een andere maffia cd (je weet wel een spel) en ik opende de readme geloof ik en toen kon ie hem weer niet lezen (de cd-rom) en toen kon deze daarna geen enkele cd meer lezen (bijv windows cd)
Link naar reactie
Gewoon naar de winkel teruggaan! als ik een cd heb en die geeft progblemen dan gaat hij direct terug, een geperste cd moet elke speler overleven op heel erge beschadigingen na dan. heb je kopieen dan is het jou eigen probleem en kunnen we eigenlijk alleen om je lachen!!!! goedkoop is duurkoop elk verstandig mens brengt verkeerde spullen gewoon naar de winkel..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...