Ga naar inhoud

Modem-verdriet


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Ik heb een compaq notebook; M300 , windows XP-pro (version 5.1). Ingebouwd modem. Ltwin. ( lucent apollo. U98.003.c.00) Driver voor modem: ltmdmnt.sys (versie5.98A) Soms kom ik on-line; duurt lang voordat de verificatie van gebruikersnaam en password op gang komt. Daarna snel on-line of errorcode’s:619,732,etc. Als ik de check van het modem doe staat er wel iets in dat mischien van belang is : AT#CLS=? Command not supported. Soms, als ik de comp. Opnieuw start werkt hij weer. Soms haal ik iets weg via de taskmanager: outpost.exe;alg.exe;actievxx.exe;commsvr.exe;svchost(enkele versies). Het is voor mij niet voorspelbaar en onduidelijk waarom. Ook het wachtwoord type ik wel eens opnieuw in. Als ik online ben gaat het verder prima. Ik twijfel aan het geschikt zijn van de drivers. Ik heb een driver gedownload bij Agere.com ( producent ) 8.22. Volgens berichten bij www.modem.com zou deze voor xp moeten werken. Bij installatie wordt deze niet door het systeem geaccepteerd. Overigens kan ik bij modem.com niets downloaden omdat betaling via 2 verschillende kaarten niet wil lukken. Wie o wie kan mij uit dit tranendal helpen. Groet. poorter
Link naar reactie
Ik heb van verschillende sites files opgehaald en getracht te installeren. Meestal kreeg ik waarschuwingen dat het niet geinstalleerd kon worden. Unable to install. Uiteindelijk de computer uitgezet en de volgende dag bleek er toch een andere driver geinstalleerd te zijn. Toch mooi , zo'n meevaller. Bedankt oor de reactie. poorter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...