Ga naar inhoud

Miditower AOpen H600A stil?


Aanbevolen berichten

tegenwoordig moet je niet meer vrezen van monsterlijke voedingen. Alle kasten en UPS zijn tegenwoordig stil genoeg om in de huiskamer te zetten. Natuurlijk klopt het niet hélemaal wat ik nu zeg, zo zit ik zelf naast een vreselijk lawaaierige kast, als ie van mij was had ik er natuurlijk al wat aan gedaan. Denk eens aan geluidsdemping. Matten zijn in veel winkels (bouwmarkten) te koop. Wees een beetje creatief natuurlijk. Hetgene waarvan je het meeste last kan hebben is wel de HDD. Die dingen slijten gewoon in de loop van de jaren. Voor de rest is geluid wat je er zelf van beleefd. Ligt er natuurlijk ook aan ofdat je goede oren hebt. :roll:
Link naar reactie
Ja, de kast op zich is wel redelijk stil (ik heb hem) maar ik kan er niet helemaal over oordelen, het rooster aan de achterkant is bij mij vervangen door een fingerguard, en dat maakt hem alleen maar stiller (geluid door turbulentie is minder) En ik heb de voeding al vervangen, omdat dit niet goed genoeg was. Kortom, kijk verder naar een antec kast !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...