Ga naar inhoud

Toets slaat dubbel aan.


Aanbevolen berichten

Bedankt voor je reaktie. Het blijft wel opmerkelijk, dat het slechts een en dezelfde toets is, welke zich dubbel laat zien op het scherm. En dat ook met een ander toetsenbord. Optie van een defect toetsenbord valt af, optie van instelling in Word valt echter ook af. N.a.v. dit antwoord de toetsen ook gebruikt in kladblok, wordpad en excel, met het zelfde dubbele resultaat. Wie het weet mag het zeggen, mogelijk een kronkel in de WIN 98 installatie? Jan K
Link naar reactie
Je moet volgens mij die toets indrukken zónder tegelijk de shift toets in te drukken. Bij mij is het tenmiste zo dat ik ook een dubbele aanhalingstekens krijg als ik de shift toets ingedrukt houd. Doe je dit niet dan krijg je er één. Overigens kan het zijn dat het tóch een kronkel is van Windows,want ik heb hier ook weleens zoiets aan de hand gehad. Maar dat was onder Xp en had wél met de toetsenbordinstellingen te maken. Ik kon geen streepje boven de E krijgen toen. Kreeg ik ook niet goed.Ja,na een schone install pas.
Link naar reactie
Helaas Weert114, maar dat blijkt ook niet de oplossing. Hetzelfde effeckt ook met de apostrofe, op hetzelfde toetsje. Die funktioneert zonder shift. Wel opvallend, aan het begin van elke regel komt na 1 toetsaanslag zonder de shift de apostrofe in spiegelbeeld van elkaar, daarna steeds 2 gelijkwaardige afbeeldingen. Misschien zet ik wel weer een ghost terug met gewenst effeckt. Jan K. '
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...