Ga naar inhoud

Nieuwe PC aanschaffen


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe PC en nu heb ik een leuke gezien van Packerd Bell. de iExtreme 9411 Technische beschrijving Processor Intel® Pentium® 4 / 2.53 GHz 2nd level cache geheugen 512 Kb Processor bus snelheid 533 MHz Geheugen DDR-RAM Groote van het geheugen 512 MB Vaste schrijf Capaciteit 80 GB Diskette drive Intern 3.5'' 1.44 MB CD-ROM / DVD-ROM 16x DVD CD-RW / DVD-RW 40x/10x/40x CD-RW Video nVidia GeForce 4™ MX440 Videogeheugen 64 MB DDR-RAM Geluid Soundblaster Compatible Geïntegreerd Luidsprekers Diamond Loudmouse + subwoofer Communicatie Modem 56 Kbps V.92 Netwerkkaart 10/100 netwerkkaart Connectors 5 x USB 2.0 (2 voor / 3 achter) FireWire/IEEE 1394 aanwezig TV-uitgang aanwezig Digitale Audio uitgang SPDIF out Draadloos toetsenbord Dit dus... Mijn vraag is nu dus... zijn dit goede computers van Packerd Bell? Worden er goede materialen gebruikt (moederbord/grafische kaart/geheugen/enz.) En zijn ze ook nog op de waarderen over een tijdje? Het hele systeem is niet zo duur dus als het goede kwaliteit is koop ik hem waarschijnlijk. iemand hier ervaringen mee??? bvd Remko
Link naar reactie
En de service is ook niet je van het. Bekend verhaal van een bezitter, waarbij het diskettestation stuk was. PB wilde niet een losse drive leveren, om die er dan zelf in te willen zetten. Neen, daarvoor moet je een techneut van PB laten opdraven, kosten toendertijd fl. 200,00 Daarbij wordt PB veelal verkocht in z.g. witgoeg en bruingoed winkels, zoals Megapool. Daar kunnen ze amper het woord computer goed schrijven, laat staan enige goede nazorg leveren. Maar dat geldt ook voor AH etc. Voor relvante informatie kun je doorgaans niet in deze winkels terecht. Ik huldig altijd het pricipe: Schoenmaker blijf bij je leest. Jan K.
Link naar reactie
Het spijt me, maar ik ken verschillende anderen die wél tevreden zijn over hun PBell-aankoop. Ik heb ook al verschillende upgrades doorgevoerd zonder problemen. Het enige dat je hen zou kunnen verwijten is dat je moet tevreden zijn met de door hun samengestelde standaardconfiguratie. Dit in tegenstelling tot Bv. DELL: die kan je naar behoefte aanpassen bij bestelling. Het is ook slechts een zeer kleine minderheid die zijn PC zelf samensteld. Daarvan is dan weer een minderheid die genoeg kennis van zaken heeft om alle verschillende componenten aangepast aan mekaar samen te brengen tot één snelle en probleemloze PC. Ik heb ook nog geen enkel merk NIET weten op een of andere manier afbreken. Zoals ik reeds eerder op dit forum zei: veel problemen worden veroorzaakt door nutteloos geklooi.
Link naar reactie
Ik heb wel goede ervaringen met Packard Bell. Ik wil tzt een nieuwe pc kopen, maar dit word geen PB. Ik wil hem nu zelf samenstellen. Maar als je een nieuwe pc koopt en verder geen gezeur is pb best goed. Ik heb er in de vier jaar dat ik hem heb niet echt problemen mee gehad. Heb een paar weken geleden nieuw geheugen erbij geplaats zonder problemen en heb nu 256 ipv 64. Wat ik een groot +punt vind van pb is dat ze er veel software bijleveren. Ook waar je niets mee doet, maar ook die heel nuttig zijn.
Link naar reactie
:o Pak en bel. De meeste komen met een een packard bell onder hun arm bij ons terug. Dan krijg je te horen, dat de support slecht is. De onderdelen die in het systeem zitten, zijn afhankelijk van het type/model nog wel vrij universeel met een cloon. Voorbeeld. Pak en bel. Moederbordje defect. Hmm, lijkt veel op een msi-bordje. :lol: Alleen nu de usb en de ledjes aansluiten.. Ja hoor, daar kwam de aap uit de mouw. Connectors zaten net anders. De connector "modificeren" en gaan met de pack en bell. Moet toegeven dat de "kast" best design vol is. Daar kopen de meeste mensen dan ook de pak en bel voor. Als het maar goedkoop en snel is. Of ze dan snel kapot bedoellen. :P dat weet ik niet. Kijk eerst goed rond. De ah zou ik zeker niet kopen. stukje support en juiste garantie afwikkeling is zeer belangrijk. Bij ons teminste. Pim Veenman Computer Parts
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...