Ga naar inhoud

Beschadigde drivers CDR + CDRW


Aanbevolen berichten

Tijdens het installeren van een CD brand programma ging er iets mis en de installatie is voortijdig beeindigd. Dus, een oud ander programma geinstalleerd (vanaf werkende CDROM) en vervolgens zonder problemen wat CD's gebrand. Na het opnieuw opstarten van de PC bleken echter de stationsaanduidingen voor zowel mijn CDROM speler als -brander te ontbreken! In Apparaatbeheer worden beide apparaten vermeld (gewoon onder hun BIOS-naam (daar worden ze wel herkend)) alleen geeft Windows 2000 op dat de stuurprogramma's voor beide apparaten niet kunnen worden geladen. Ik heb dus het volgende gedaan: -stuurprogramma's vernieuwd (vanaf Windows / inf) --> geen resultaat -apparaten verwijderd uit hardwarelijst en opnieuw laten detecteren (na reboot) --> apparaten gevonden, maar zelfde resultaat Ik heb dus het idee dat de stuurprogramma's van beide apparaten zijn beschadigd, zelfs als ik Windows nieuwe programma's laat installeren. Op dit moment lijkt het er op dat ik het hele boeltje opnieuw moet gaan installeren..... :cry: Heeft er iemand nog een tip?? Groeten, El Mel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...