Ga naar inhoud

computer valt uit


Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer aan zet valt deze soms weer zomaar uit. Dat gebeurd meestal als Windows net is opgestart, of heel even aan staat en ik wil wat gaan opstarten ofzo. Dat valt de computer zomaar ineens uit. Wil ik hem daarna weer aanzetten, lukt niet, moet ik eerst de stroom eraf halen ( ik heb een centrale stekkerdoos met een schakelaar dus die doe ik uit ) Ik moet dan ook een tijdje de stroom eraf laten, zet ik de stroom er direct weer op, krijg ik hem nog niet aan. Als ik hem dat weer aan heb, valt ie weer uit tijdens of na het opstarten of niet en kan ik er gewoon mee werken. Heel vreemd. Laatst heb ik is de zijplaat van de computer gehaald of alles goed draaide, was niet mis mee. Maar zodra ik de zijplaat weer tegen de computer plaatst viel deze uit, kan toeval zijn dus heb ik het nog een paar keer geprobeerd, maar elke keer als ik die zijplaat er weer op zet valt de computer uit, heel vreemd, want normaal raak ik de computer niet eens aan en valt ie toch uit. Nou ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit, rare probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...