Ga naar inhoud

Is dit de juiste PC?


Aanbevolen berichten

Bij Dell heb ik een PC besteld en nu wordt mij verzocht of ik de orderspecificaties wil controleren. Mij is opgevallen dat de netwerkkaart 10/100 niet wordt genoemd, dat de monitor opeens een P992 in plaats van een M992 is en bij de videokaart wordt de TV out niet genoemd. Nu ben ik zelf niet zo deskundig en dus is mijn vraag ziet één van de hier aanwezige experts eventueel nog verschillen of onderdelen die missen? Bij voorbaat dank! Aantal Beschrijving 1 Dimension 4550 Multimedia (1004) Maand aanbiedingen: Aktie 2: Klik hier voor Gratis 128MB extra geheugen (niet in combinatie met 512MB- 768MB- 1024MB) Standard Features: Intel® 845-E chipset 400/533MHz Front Side Bus 3,5" Floppy Drive Geïntegreerde 16 bit 3D geluidskaart Norton AntiVirus 2002 ( with 90 days free updates) Mini-tower : 4PCI , 6USB 2.0 Dell Solution Center Geintergreerde netwerkkaart 10/100 Service: 1 jaar Collect and Return (-EUR - 111.00 EUR) Processor: Intel® Pentium® 4 processor 2.0GHz/ 400 FSB Geheugen: 256MB 266Mhz DDR SDRAM(1x256MB) Harde Schijf: 40GB ATA-100 Ultra DMA (7200 rpm) Harde Schijf (7200 rpm) (+ EUR 39.00 EUR) Optical drives: 16x DVD-ROM & 40x/10x/40x CD-RW Zip Drives: Geen Grafische kaart: 64MB Geforce4 MX420+TV out Dell Movie Studio: Geen Monitor: Dell M992 19" (V.I.S. 17,9") (+ EUR 140.00 EUR) Keyboard: Slimline US Keyboard Qwerty (Standaard voor Nederland) Mouse: Dell/Logitech mouse 2 button PS2 Speakers: Dell stereo speakers 206 Modem: 56K V.92 PCI Data/Fax/Voice Modem Geluidskaart: Geïntegreerde geluidskaart Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL) Software: Microsoft® Works 6.0 Digitale Camera's: Geen Printers: Geen Printer kabels: - Scanners: Geen Multimedia: - De onderstaande specificaties zouden gelijk moeten zijn aan de bovenstaande bestelde PC. Omschrijving {Dimension 4550}P4 2.0GHz/512k (400FSB) Intergrated Sound and NIC with Floppy Drive Dimension 4550 English Documentation and European Power Cords 384MB 266Mhz DDR RAM Memory, (1*256MB + 1*128MB) 40GB IDE (7,200rpm) Hard Drive 40 x CDRW and 16 x DVD SW DVD Decoder for XP {European - }19in UltraScan Midnight Grey (P992) Monitor (European) 64MB GeForce4 MX420 video card {European} Harman Kardon 206 Speakers (European) Dutch - V.92 Data/Fax/Voice Internal PCI Modem Dell/Logitech Midnight Grey PS/2 2 Button Mouse Mouse Pad with Dell Logo {US - }Entry Dell Midnight Grey Keyboard (US) {Dutch - }Microsoft Windows XP Home with Norton Anti Virus 2002 (Dutch) {Dutch - }Microsoft Works 6.0 (Dutch) 1Y CAR (Collect and Return ) Base warranty
Link naar reactie
Die 'P' van de monitor staat voor "Performance" monitoren. Je zit goed hoor want dat zijn de betere CTR-buizen als de EZ771 en meer van dat soort. Dus als er een P in staat is het goed hoor. Want volgens mij is de "M" de aanduiding die ze in de USA gebruiken (weet niet zeker). Je Vcard heeft TV-Out en je NIC zit geintegreerd erop. Plus je hebt een FSB van 533 Mhz en USB 2.0 en dat zijn de 2 verschillen met de mijne (USB1.1 en 400 FSB, zie specs). Suc6
Link naar reactie
Je hebt een snelle processor, redelijke hoeveelheid geheugen erbij geplaatst, snelle harde schijf. Allemaal net niet het allernieuwste maar een paar maanden oud. Slim! Zo bespaar je veel geld. Als je van snelle spellen houdt met veel grafische details etc, kan de gekozen videokaart wel de bottleneck gaan worden. Misschien nu nog niet, maar zeker over een jaartje. De gekozen videokaart kan je misschien nog laten wijzigen om perfecte snelle beelden te krijgen, mits je natuurlijk van dergelijke spellen houdt. Succes!
Link naar reactie
Ja dat van die orderbevestiging in het Engels is raar maar ja Nederlands is nou ook niet echt een taal waar een multinational zich op richt. :wink: Voor de rest is het een prima pc , je kunt , als dat nodig blijkt gewoon de videokaart vervangen over een jaartje of wat. Een kennis van mij kocht tegen mijn advies in een jaar terug een compaq pc met een Geintegreerde videokaart, nu willen de kids wat spelletjes spellen en zitten ze continue te zeuren op de pc. Ik zou haast hebben gezegd "Zie je nou wel" :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...