Ga naar inhoud

LPT-Scanner op XP Pro


Aanbevolen berichten

ik ben erachter ik heb me aangemeld bij www.agfa.com en daar kwam ik een leuk lijstje tegen, en een site.... daar stond dit!!!!! Question Where can I find XP drivers for my SnapScan 310? -------------------------------------------------------------------------------- Answer There are 2 SnapScan 310 types: 310 S (SCSI) and 310p (parallel port) The 310p is one of the Agfa scanners that doesn't work under XP. There are however beta drivers for Windows 2000 on the support site. For this scanner, there will never be XP drivers in the future since as of September 2001 Agfa is no longer in the desktop scanner and digital camera business. If you are running Windows XP and want to use your SnapScan 310p, you can keep Windows 98 or 2000 on a different partition and install the drivers on that partition. For 310 scsi, the ScanWise 1.4.0.1 beta drivers work also on XP. Go to http://support.agfa.com. Choose Scanners in the Product Category pop-up, choose your scanner type (1212p) in the Product Name pop-up. On next page select the floppy-icon (free software). Select the driver you need. You don't have to register. If you have problems downloading, try to download from another location. (You can choose between AGFA US Site1, AGFA US Site2, and AGFA Europe) NOU DAAR MOET JE HET DAN MAAR MEE DOEN!!!!! Er schijnen dus 4 scanners te zijn die het niet onder XP doen, en daar is de 310 (parallel!!) er dus 1tje van :@ Weet iemand NU nog een oplossing
Link naar reactie
Hoi M@rkie T Ik zag deze tip van iemand in een engelstalig forum... : Verander in het register in Current Version de productname 'Microsoft Windows XP' in 'Microsoft Windows 2000'..., installeer de W2000 drivers en na 't installeren verander je de versie naam weer terug in XP. Hij had 't voor een Trust of Mustec scanner gedaan die ook geen XP drivers zou krijgen maar nog wel als laatste die van W2k nog had die eerst ook niet werkte in XP maar daarna wel....!! 'k Weet niet of 't werkt , k'heb 't zelf nog nooit zo gedaan.. Succes
Link naar reactie
Nee hoor..., geen domme vraag. Er zijn nl. een groot aantal Current Version submappen i/h register aanwezig, 'k was zelf dom om niet gelijk de juiste path op te geven.. sorry..! Start>Uitvoeren>(typ in ) regedit en Enter> surf via Hkey Local Machine> Software>Microsoft>Windows NT> Current Version. Succes... 'k hoop dat 't werkt voor jou !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...