Ga naar inhoud

nieuwe brander doet het niet...


Aanbevolen berichten

ik heb nadat mijn oude brander stuk ging een nieuwe gekocht (A-open) nadat ik hier veel problemen mee had, heb ik een neiuwe gekocht een lite-on(48*12*48). Alvorens deze te instalren heb ik mijn hd geformateerd en de brander op master gezet. voor de rest heb ik geen programma's draaien. mijn systeem (p3 600, 384mb) als ik nu een schijfje fik, word dit wel gedaan, maar als ik deze vervolgens lees zegt windows dat er niks opstaat. wie heeft enig id hoe dat kan?? alvast bedankt alain dacier
Link naar reactie
Waarvoor stel je de vraag opnieuw je kan ook in de andere topic verder gaan :roll: Volgens mij zie je het niet meer zitten met je brander,probeer hem eens bij een vriend uit,ik weet zeker dat hij het daar prima doet. Ik kan maar een conclusie trekken uit de vele antwoorden die je al heb gehad en dat is .......Installeer windows opnieuw.......... :wink:
Link naar reactie
dat is nou net de grap, ik heb windows vanmiddag opnieuw geinstaleer na eerst de zaak geformateerd te hebben. (ik gebruik nero, de versie die bij de brander zat) kheb weer wat vreemds gemerkt, mijn cdrw schrijf ie wel, en is daarna ook gewoon te lezen!, maar mijn gewone cdr die zijn niet te lezen het word steeds gekker... alain
Link naar reactie
om het nog waziger te maken: het blijkt dat een meegeleverde cdr van liteon het wel doet!, wat mij opvalt is dat bij de cd's die zijn meegeleverd de achterkant zwart is(en nero aangeeft dattie op 48x kan branden) en dat bij mijn eigen cd's de achterkant blauwig is (en dat nero aangeeft dat de maximum snelheid 24x is voor te branden(terwijl op de cd weer 16x staat)) zouden deze cd's dan gewoon niet goed genoeg zijn voor deze nieuwe brander(want bij mijn oude 4x brander deden ze het perfect)? alain
Link naar reactie
[quote:7e3932ae60="J.A.Maurer"]Morgen toch maar een pakje cd's halen al is het maar bij de aldi en dan maar uitproberen,wat je verteld over je cd's is raar bvb zwarte achterkant deze cd's heb ik ook deze zijn prima voor play-station spellen maar werken niet bij audio of slecht ook voor data zijn deze niet zo geschikt. Suc6 :wink:[/quote:7e3932ae60] Da's gewoon puire onzin wat je daar verteld! Kleur maakt geen reet uit! Heb hier genoeg zwarte cd's liggen waar gewoon audio opstaat. Jij denkt zeker dat als playstationspellen op zwarte cd's staan,ze ook alleen maar dáárvoor geschikt zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...