Ga naar inhoud

Welk ISO bestand kan gebrand worden met NERO?


Aanbevolen berichten

Na de extensie veranderd te hebben in ISO komt Nero met de melding: "De ingevoerde blokomvang correspondeeert niet met de lengte van het image.. De blokomvang kan verkeerd zijn, wilt u de waarde corrigeren of het probleem negeren." Als ik corrigeren kies heb ik de mogelijkheid om te kiezen voor blocksize (bytes) in 2048 of 2352 en nog wat andere technische details, maar hier schiet mijn kennis tekort en ook Nero Help biedt geen uitkomst! Wat ik ook niet bergijp is dat een ISO bestand als een WinRAR archive wordt beschouwd, terwijl ik met hetzelfde WinRar het bestand niet kan uitpakken!
Link naar reactie
Heel vaak zijn spellen oid die je download .exe bestanden. Ik gebruik altijd winace om ze uit te pakken. Rechtsklikken op het bestand en dan openen met winace. Dan kun je het bestand uitpakken en komt er misschien wel een .iso tevoorschijn. Het kan best zijn dat het met winace is ingepakt, waarna de extensie is veranderd. Winace kun je downloaden op www.winace.com.
Link naar reactie
Nu gaat het toch een beetje de verkeerde kant op. De vraag hoe je .ISO bestanden kunt uitpakken is volledig legaal (hoort alleen eigenlijk in een ander subforum thuis), maar de verbeelding van sommige forummers slaat een beetje op hol. Robertstam, zoals je heel goed weet is het downloaden van spellen illegaal en het discussiëren daarover is hier niet toegestaan.
Link naar reactie
Kun je gelijk die hele vraag schrappen, want de vraag heeft toch een duidelijke verwijzing naar illegaal downloaden. En ik durf te wedden dat meer dan 90% van de mensen op dit forum wel wat illegaals in z'n cd-rekje of op de harde schijf heeft staan. :wink: 't is moeilijk om iemand te helpen zijn illegale spelletje ofzo te laten werken als je er niks over mag zeggen. Ik excuseer me maar vast, voor het geval het een legale download betreft.
Link naar reactie
[quote:1c57384b5c="Robertstam"]Kun je gelijk die hele vraag schrappen, want de vraag heeft toch een duidelijke verwijzing naar illegaal downloaden. En ik durf te wedden dat meer dan 90% van de mensen op dit forum wel wat illegaals in z'n cd-rekje of op de harde schijf heeft staan. :wink: 't is moeilijk om iemand te helpen zijn illegale spelletje ofzo te laten werken als je er niks over mag zeggen. Ik excuseer me maar vast, voor het geval het een legale download betreft.[/quote:1c57384b5c] Je mag er wel iets over zeggen, maar dan op het gepaste forum... Er zijn wel plaatsen genoeg te vinden die info geven over hacken en cracken... Dit forum heeft nu eenmaal de optie genomen over legale dingen te praten, ik kan daar inkomen... [size=9:1c57384b5c](alhoewel ik zelf ook een boel illegale zaken heb) :wink: [/size:1c57384b5c] Ik kan de reactie van de mod wel goed begrijpen...
Link naar reactie
[quote:b2dc3b5aaf="egslim"]Nu gaat het toch een beetje de verkeerde kant op. De vraag hoe je .ISO bestanden kunt uitpakken is volledig legaal (hoort alleen eigenlijk in een ander subforum thuis), maar de verbeelding van sommige forummers slaat een beetje op hol. Robertstam, zoals je heel goed weet is het downloaden van spellen illegaal en het discussiëren daarover is hier niet toegestaan.[/quote:b2dc3b5aaf] dus je mag wel vragen hoe je een illegale download mag uitpakken, want ik neem haast wel aan dat dit een gedownloade game is, maar je mag er niet over discussieren :roll: want wat download je van het internet die ingepakt is als iso bestand???? zijn meestal wel grote programmas, en vooral games dan... tenminste naar mijn weten dan. dat is wel zo, maar we hebben het hier wel over een gedownloade iso, en dat is toch meestal wel een illegaal spel of applicatie... :wink: [quote:b2dc3b5aaf="egslim"]De vraag hoe je .ISO bestanden kunt uitpakken is volledig legaal.[/quote:b2dc3b5aaf] ben iig nog nooit ''kleine'' legale downloads tegengekomen die als iso verpakt zijn, is toch meestal/altijd; zip, rar of selfextracting... dus je kunt mij niet aan mn verstand brengen dat we het hier over een legale download hebben.... correct me if i am wrong
Link naar reactie
[quote:7a2a0528c3="turbulence"][quote:7a2a0528c3="egslim"]De vraag hoe je .ISO bestanden kunt uitpakken is volledig legaal.[/quote:7a2a0528c3] ben iig nog nooit ''kleine'' legale downloads tegengekomen die als iso verpakt zijn, is toch meestal/altijd; zip, rar of selfextracting...[/quote:7a2a0528c3] Als eens van Linux gehoort? Sommige bieden hun Linux gratis aan op hun site om te downloaden, en dat is een LEGALE ISO. :roll: :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...