Ga naar inhoud

Nero / serienummer


Aanbevolen berichten

Ik kocht twee jaar geleden in de Aldi een HP brander en daar was Nero bijgeleverd. Ondertussen weet ik dat die cdrom alleen voor hp zal werken en niet voor andere branders, maar daar ligt het probleem niet. Door een gelukkig :evil: toeval moest ik XP terug installeren en dus nadien Nero ook en toen heb ik die geupdate (geupdaat?) met de nieuwste versie. 5.5.9.14 Krijg ik me daar toch de vraag naar een serienummer voorgeschoteld... Maar dat was natuurlijk niet bij die aldibrander bijgeleverd, dat werkte gewoon zònder. Vermoedelijk binnen een maand loopt die demo af. Waar vind ik eventueel een vroegere versie die zich niet als een demo gedraagt? [size=7:d9c6b185c5](of een andere oplossing?)[/size:d9c6b185c5]
Link naar reactie
Kijk naar het versie nummer van de bij de brander geleverde Nero(staat op cd), ga naar ahead.de en kijk tot welke versie je gratis kan updaten. Als bv bij de brander versie 4.xxx zat zul je nooit gratis kunnen updaten naar versie 5.xxxx Je komt dan dacht ik wel in aanmerking voor een prijsvoordeel bij aanschaf van de laatste versie, enfin : www.ahead.de Andere oplossing: updates komen bijna maandelijks uit en daarmee kun je dus eeuwig in demo mode blijven werken :)
Link naar reactie
[quote:12da668d3c="Passer"][quote:12da668d3c="plextor"]hij is al geholpen :lol: :D :oops:[/quote:12da668d3c]Klopt, ouwe rot! (hoe kan je 't weten ...) Gerben: ja, dat lukte tot vorige maal, maar deze keer niet meer. Vandaar dat ik naar een vroegere update op zoek was. Maar zoals Plextor schreef: 't is al opgelost :wink:[/quote:12da668d3c] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...