Ga naar inhoud

Probleem met ISDN-kaart!


Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem; Ik heb al een tijd een computer werkend met een ISDN-kaart van Billion (volledig Billion Bipac-PCI), maar nu heb ik de computer verhuist en precies dezelfde kaart erin gedaan. het probleem is dat ie wel kan inbellen en dergelijke, maar hij haalt verder geen informatie op. Wie kan mij vertellen wat dit is, heb de nieuwste drivers en dergelijke alvast bedankt,
Link naar reactie
Heb je niet iets van routersoftware op je pc staan? Dat zou problemen kunnen geven namelijk. Verder kan ik me voorstellen dat je dns-instellingen fout staan, maar meestal worden die tegenwoordig automatisch doorgegeven. Dus of dat het is betwijfel ik. Heb je wel een ISDN line test gedaan. Meestal wordt er bij je modeminstallatie meteen linetest proggie geinstalleerd. Run dat eens, dan weet je in elk geval of je connectie goed is. Zo ja, is het bijna op zeker een instellingen kwestie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...