Ga naar inhoud

scanner problemen (deel 2)


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal vorig week scanner probleem aangekaart Het betreft een Trust 4800 SP die niet via een SCSI kaart niet geconfigureerd wil worden onder win98 Ik kreeg via Trust de mededeling door dat de scanner niet door win98 wordt ondersteund (en er dus in feite geen goede driver voor is), terwijl ik vrij zeker weet dat me dat al eens gelukt is. hoe krijg ik de scanner alsnog weer aan dat praat onder win98 moet ik eerst win 95 installeren en dan win 98 er weer overheen of zijn er nog andere mogelijkheden (scanner is vlg mij mustek) (ik neem aan dat hogere versies van windows dan ook geen oplossing biedt) wie heeft er een oplossing kingsize
Link naar reactie
[quote:365067929e="plextor"]probeer de win95 drivers eens.[/quote:365067929e] Daar gaat het dus juist om ik heb de wing 95 driver geinstalleerd, maar ik kan niet achterhalen wat die allemaal doet De scanner doet het goed want er wordt ook een diagnostisch programma geinstallerd. De scanner wordt ook onder de juiste naam herkent,maar kan niet goed worden geinstalleerd, win 98 zegt dat hij de driver niet kan vinden Trust zegt dat dat komt omdat de scanner niet win 98 ondersteund wordt. kortom ik weet het niet meer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...