Ga naar inhoud

USB probleem [color=red](opgelost)[/color]


Aanbevolen berichten

[color=blue:67d9a0b9cd][/color:67d9a0b9cd] :cry: Ik heb vandaag een pci kaart gekocht met 4 usb aansluitingen. De kaart wordt herkend, de software geinstalleerd maar de printer die ik op de kaart aansluit wordt niet herkend. Ik gebruik window98 SE op een pentium II 333mh. Er staat iets verkeerd in de instellingen maar wat. In system zie ik het volgende staan Intel universele hostcontroler van pci naar usb dan 4 x lucent usb open host controller dan 5 x USB root hub. De laaste hiervan geeft een foutmelding en die is uitgeschakeld. Wat moet ik doen? Anja
Link naar reactie
:-? Geweldig spul, ik heb diverse pci sloten geprobeert. Waarschijnlijk was die ene toch niet helemaal goed want mijn ethernetkaart werkte er ook niet op. Maar alles zit nu in een ander slot en de ethernetkaart (en dus mijn modem) werkt weer. Mijn printer dus nog steeds niet. Nou staat er ergens in het BIOS een regel USB irg toekennen. Dit staat bij mij disabled. Kan dat het zijn???? We tobben dus verder, Wie helpt mij verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...