Ga naar inhoud

Probleem XP automatische herstart/ blauw scherm


Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik een probleem met xp dat hij zeer snel weer heropstart of tijdens een spel krijg ik een blauw scherm eerst dacht ik dat het door een verouderde grafische kaart kwam dus nu een nieuwe ingezet een nvidia 4, maar het probleem is er niet minder om geworden dus daar lag/ligt het niet aan ik heb een athlon 1700+ 256mb en het gebeurd met warcraft III en alle andere spellen die een beetje eisen stellen. misschien weet iemand een oplossing voor dit probleem want het is erg hinderlijk. (het gebeurt niet alleen met warcraft maar met dit programma gebeurt ongeveer na 5 minuten) Heb intussen al 3x windows xp opnieuw geinstalleerd alle updates nagekeken en nog steeds geen verbetering tevens norton antivirus elke keer alles laten scannen. Verder heb ik 256mb vervangen daar lag het niet aan dus nu heb ik 512 mb. De cpu ventilator schoongeschoten. Automatisch opstarten uitgezet in de systeemconfiguratie. De memtest gedaan , geen fouten gevonden. en het probleem blijft. Graag een oplossing voor dit probleem.
Link naar reactie
EN als je je pc aan zet en hem zo laat staan ?. ALs je een schone installatie doet en verder niks installeert, doet hij het dan ook ?. Ooit eens een hardnekkig virus gehad (dacht ik) totdat bleek dat het in Norton Commander zat, die ik er altijd als eerste op zette. :oops: Dus misschien is het een programma die dwars ligt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...