Ga naar inhoud

Computer Bladen!!!


Aanbevolen berichten

[quote:61524098b1="BrigitteW"]Ik snap niet hoe iemand de Computeridee en de C'T naast elkaar kan lezen, dat zijn toch echt twee uitersten. Alleen zo'n computerblad voor senioren is nog simpeler dan Computeridee.[/quote:61524098b1] En daarom is het slecht? Ik vind de Computeridee ook nog steeds een leuk blad om te lezen, stoor me nergens aan. Maar ik lees ook de C!T en een hele berg andere bladen. Ik heb alleen geen abonnement, dus ik koop af en toe eens een blad 'voor een bepaalde test' of ik krijg ze van anderen.
Link naar reactie
c't is absoluut een goed blad maar soms wel heel erg technisch, waardoor sommige artikelen minder makkelijk weglezen, maar voor tests van moederborden e.d. vind ik c't absoluut top, je leest dan veel meer over zo'n mobo dan in andere blaadjes of op computersites. Mijn favo blaadjes: C!T C't af en toe PCM, hoeweel de C!T en PCM elkaar nog wel eens overlappen..
Link naar reactie
Tis dat ik C!T gratis bij mijn adsl krijg , ik vond dat destijds een pre maar ben daar goed van terug gekomen, ik vind vaak het niveau van de artikelen meestal niet erg bijster hoog, ik lees het hele blad meestal in 15 door en uit waarbij ik meestal nog de meeste tijd besteed aan de advertentie van Alternate.... Dus lees ik meestal c't(computertechniek) die ik los in de winkel koop, helaas verkopen ze bij ons niet de duitse uitgave, inderdaad de pc-bijbel en voor een prijsje waarvoor je in nl niet meer krijgt dan een veredelde reclame folder(kijkend naar C!T)
Link naar reactie
[quote:f9a161788b="BrigitteW"]Ik snap niet hoe iemand de Computeridee en de C'T naast elkaar kan lezen, dat zijn toch echt twee uitersten. Alleen zo'n computerblad voor senioren is nog simpeler dan Computeridee.[/quote:f9a161788b] Ahh... die combinatie is reeds gemaakt, want ik zag in de shop nu ook de ComputerIdee Senior liggen. Ik besef dat hier een doelgroep voor is, maar voor mij is het niets...
Link naar reactie
Idd. waarom zou ik niet Computer Idee en C'T naast elkaar lezen. Ben zelf lid van PCM, via m'n werk (basisschool) Computer!Totaal, een bevriend collega van een andere school leest zelf PC Magazine en Computer Idee voor zijn school. Nu wisselen we al die bladen regelmatig met elkaar uit. Lees de PCM, C!T en C'T voor mezelf en de rest scan ik op aardige artiekelen voor de kinderen of m'n collega's. Daarnaast is Computer Idee een makkelijk blad voor mensen die er wel wat van willen weten, maar waar het niet te technisch voor moet worden. Een aantal collega's lezen dit blad en komen wel eens met vragen, dan is het handig om te weten wat er beschreven stond. Soms zit er dus meer achter en is een oordeel snel gegeven.
Link naar reactie
DE C't de Computer Totaal is tegenwoordig ronduit slecht. De artikelen zijn wel heel erg basic en duidelijk op een oudere, bijna onervaren publiek gericht. Natuurlijk is dit logisch daar dit het grootste gedeelte van de leden betreft, maar een dossier evt. verspreid over maanden, waarvan het begin af b.v de werking van een CPU o.i.d word uitgelegd of andere technieken zouden toch ook mogelijk moeten zijn ?
Link naar reactie
Uit nieuwsgierigheid, zijn de artikelen die ik voor C!T schrijf ook te eenvoudig? En dan met name uit nummer 5 en 6 van dit jaar respectievelijk een vergelijking tussen SiS745 en KT333 chipsets en dual processing met de AthlonMP. Mijn indruk is namelijk dat ze voor C!T eigenlijk iets te moeilijk zijn. Zelf lees ik geen computertijdschriften, maar uitsluitend hardwaresites. Aceshardware is een hele goede, waar men redelijk diep ingaat op de technologie achter bepaalde producten en Arstechnica heeft ook vrij diepgaande artikelen over de werking van CPU's. Lostcircuits schijnt erg goed te zijn in moederbordvergelijkingen.
Link naar reactie
Hardware.info heb ik ook gelezen (de 2 delen) Alleen over hardware, ook wel leuk. Verder ben ik lid van C!T, en ben ik het eens met het meeste commentaar. Je artikelen kan ik me zo niet herrineren egslim, zal nog eens bladeren, kwam wel laatst je Celeron verhaal weer tegen, en vondt hem niet te simpel. Is ook een van de redenen dat ik nog lid ben, de verhalen van Slashhead en Egslim. (omdat ik ze dus van het forum ken ;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...