Ga naar inhoud

HP Pavilion 771.nl WIE KAN MIJ HELPEN MET EEN PROBLEEM


Aanbevolen berichten

De standaard drivers van windows doen het wel, alleen de meeste toeters en bellen werken niet Daarom zoek ik de originele drivers hiervan Mijn vorige partitie bevatte de drivers maar die heb ik verwijdert om een schone harddisk te krijgen en zo windows schoon te installeren. Ik zoek nu dus de drivers nog. Normaal krijg je ook bij een MERK PC de installatie software er bij maar die stond dus alleen op die partitie en ben dus alles kwijt (ik heb dus geen cd) Wie kan mij NU helpen
Link naar reactie
Ik denk dat je geen drivers hiervoor nodig hebt. Als ik kijk op de site van hp, dan zie ik alleen voor je brander drivers. [url]http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/loc/loc_swindex.cgi?prod=p8308a&os=microsoft_windows_xp&sw=&page_type=table&lang=nl[/url] [quote:344098d704]De cd met herstelsoftware bestellen Neem contact op met de plaatselijke HP Klantenondersteuning om herstel-cd's te bestellen. Klik op de link 'neem contact op' linksboven op deze webpagina of raadpleeg de bijgeleverde ondersteuningkaart. U moet uw naam en telefoonnummer, het modelnummer en serienummer, uw adres en andere relevante gegevens aan de medewerker doorgeven. Herstel-cd's kunnen alleen worden besteld via de klantenservice van HP. Voor elke Pavillion-computer is er één herstel-cd toegestaan die aan bovenstaande criteria voldoet. Garantie en herstel-cd De standaardapparatuurgarantie geldt niet voor de herstel-cd. Dit betekent dat HP herstel-cd's levert zonder kosten, zelfs als de apparatuurgarantie is verlopen. Er kunnen wellicht verpakkings- en verzendkosten zijn. [/quote:344098d704]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...