Ga naar inhoud

Snelheid (branden) CD-Recordables


Aanbevolen berichten

Het volgende probleem heb ik met het branden van Cd-s: Sinds kort heb ik een brander in de computer. Wel een langzame (max. 2x!......) maar het is wel een goede. En ik heb de tijd, dus dit maakt niet uit. Nu lukt het branden niet zo als ik dat wil. Het lukt maar niet te branden op een Cd-Recordable van 700Mb, 40x. Al 4 stuks uit de doos gebruikt maar steeds komen er foutmeldingen. Ik gebruik de nieuwste versie van Clone-CD. Toen ten einde raad maar een nieuwe AUDIO-Cd-tje gepakt en daar de Spelletjes naar proberen te branden en dit lukte direct zonder probeem. Wie weet wat de oorzaak is dat het branden op de audio cd wel lukt en dezelfde gegevens branden naar een cd-recordable van 700mb, 40 x lukt niet? Of is de snelheid van deze cd_recordables te hoog en moet ik CD-Recordables met een lagere snelheid kiezen?
Link naar reactie
[quote:3994cca948="Tweaker"]Probeer eens CDRs met een lagere snelheidsaanduiding. High speed media zijn doorgaan minder geschikt voor branden op lage snelheden.[/quote:3994cca948] Idd, dit geldt zeer zeker voor CD-RW. Zou dus ook voor CD-r kunnen gelden. Als dit zo is zou ik gauw een voorraad low speed cd-r aanschaffen als je die nog kan krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...