Ga naar inhoud

HP laserjet 4 eurosymbool


Aanbevolen berichten

Ik heb van een kennis een HP laserjet 4 Plus gekregen. Prima ding en print nog perfect. Echter geen euro-symbool (€), ik heb hier en daar gezocht op internet, echter een oplossing heb ik hiervoor nog niet gevonden. Ook de zoekfunctie van dit forum bood geen soelaas. Ik maak gebruik van zowel Windows 98SE als Windows XP Pro. Op beide besturingssystemen moet de printer kunnen omgaan met het Euro teken. Wie weet hoe ik het euro teken kan printen op mijn HP? Of moet ik wellicht een andere driver hebben (voor XP en 98SE) i.p.v een patch. Alvast bedankt voor de tips
Link naar reactie
Ik heb het zelfde gehad met een laserjet 5 het goedkoopst en het makelijkst is het om bij printereigenschappen de eigenschap treu bitmap aan te zetten dan kan hij het eurosimbbool wel afdrukken. Hij gaat er van uit dat alle letters plaatjes zijn en zal ook iets langzamer worden omdat er veel meer communicatie is tussen pc en printer,maar het werkt wel en kost niets! Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...