Ga naar inhoud

scanner problemen


Aanbevolen berichten

Na een algehele opfrissing van mijn harde schijf (format c:) krijg ik mijn scanner niet meer geinstalleerd Het betreft een trust 4800SP die via een SCSI kaart aangesloten is. Ik heb de officiele driver diskette De SCSi-kaart is goed geinstalleerd, De scanner wordt ook herkent, maar kan niet goed worden geinstalleerd. Het systeem blijft om de driver vragen. (de *.inf file) Deze is niet aanwezig op de diskette De driver diskette bevat software waarmee ik de scanner kan configureren en testen. Dat alles is ok. Wat mij het meest bevreemd is dat de scanner 'gewoon' werkte voor de format C: Ik ben toen ook al aan het prutsen geweest, maar weet niet meer waarom toe het probleem ineens verholpen werd. Wie heeft er raad vast bedankt gr KM Koning ps het systeem werkt op windows 98
Link naar reactie
dat had ik al gedaan er zijn verschillende versies alleen die twaindriver is dan ook het probleem er worden een boel dll bestadnen geinstalleerd, maar geen inf files alle drivers versies bevatten ongeveer dezelfde bestanden, maar geen van allen inf hebben jullie nog andere suggesties kan ik een willekeurig twaindriver proberen van een andere scanner? ik lees het wel weer gr
Link naar reactie
[quote:c30e35476e="kingsize"]alleen die twaindriver is dan ook het probleem kan ik een willekeurig twaindriver proberen van een andere scanner? gr[/quote:c30e35476e] Neen, je hebt de twain driver van de Trust (tenzij je kan achterhalen welke scanner het in feite is zoals mustek etc). Ik zou alles afkoppelen en ook in systeemapparaten verwijderen. Dan letterlijk de installatieinstructies weer uitvoeren. Meestal krijg je een ? bij het scan apparaat. Staat vaak (in elk geval bij Canon) wat je moet doen in de install instructies. Daarna moet je de scan software installeren die de twain driver ook installeert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...