Ga naar inhoud

ASPI // Boxen geven ruis


Aanbevolen berichten

Na verloop van tijd deed mn internet het niet meer, dus heb ik backup van mn schijf gemaakt en windows opnieuw geinstalleerd. Mijn internet deed het weer, maar kreeg bij het opstarten het bericht dat ASPI niet goed is geinstalleerd. Daarna kreeg ik ook berichten dat mijn systeem beperkingen had. Ook gaven mn boxen toen een ruis. Nou is het me gelukt om ASPI opnieuw te installeren (nu v.4.60), het prog aspichk.exe geeft aan dat alles is gelukt. Het probleem is alleen nu dat mn boxen NOG STEEDS een ruis geven :evil: !! Als ik het snoertje van mn boxen ER HALF in leg, doet het geluid het WEL, alleen heb geen bas en het volume is 2x zo zacht. Als ik daarna de stekker er in 1x in douw krijg ik heel ff goed geluid, maar daarna komt er weer ruis. WAT IS ER MIS MET MN PC???? GELUIDSKAART??? WINDOWS????
Link naar reactie
alles wijst erop dat je het moet zoeken in de aansluiting van je boxen. als je pc open is geweest, maar ook als dat niet zo was, zou je eraan kunnen denken alle verbindingen in je pc nog eens even goed na te lopen op goed contact. ik denk dat jouw probleem is opgelost met een ander snoertje of opnieuw de stekkertjes solderen. tenzij je natuurlijk je boxen had opgeblazen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...