Ga naar inhoud

53.04.10 error


Aanbevolen berichten

Plextor bedoelt het helemaal niet slecht, hij drukt zich kennelijk op een manier uit waar anderen sneller aanstoot aannemen. Dat kan, valt me wel op dat de laatste tijd veel mensen, vooral nieuwere forummers ontzettend snel geiiriteerd zijn, maar dat zal wel komen omdat de regering het goede voorbeeld geeft en men weer 2 helden in Venlo heeft. Op zichzelf is er in essentie niets verkeerds met wat Plextor zegt. Je gaat eerst naar de Hp site om te kijken of het een bekend probleem is. Google helpt ook vaak. Kom je er niet uit dan vraag je op dit forum op hulp. Het is ook praktisch om te vermelden wat je al gedaan hebt. Hoevaak wordt een topic geopend met : hij doet het niet, wie weet wat er verkeerd is, en weing of geen info. De starter hab bijv ook kunnen aangeven dat hij er bij HP niet uitkomt. Wat meer info over zijn hardware is ook zeer welkom .Is het een USb of een LPT printer ? Is ie gelust met een scanner etc... Hij heeft het gekregen zegt ie. Doet ie het of hebben ze het weggeven omdat ie het niet meer deed of zo. Error code's op een Display van een printer : moet je in het boekje kijken, heb je die niet, dan op Internet zoeken als je die nog kan vinden Wat zegt de display als je printer alleen aanzet, dus niet aan de pC aangesloten ? Dat was dus mijn commentaar en ook vragen om de starter evt weer op weg te helpen
Link naar reactie
De printerpoort is ltp, niet gelust. Hij schijnt het bij de vorige eigenaar wel gedaan te hebben. Op de site van HP is geen handleiding meer te vinden. De foutmelding geeft hij bij de self test, ook zonder op de pc aangesloten te zijn. Op de site van HP heb ik over deze foutmelding niets kunnen vinden. Iemand nog een iedee? Groetjes Pieter
Link naar reactie
Duidt erop dat er iets mis is met de Laserjet zelf. Die moet dus eerst de wereld uit geholpen worden en dan pas op de Pc Ik heb met google gezocht op laserjet + 53.04.10 en kwam dit tegen Lijkt op iets met het geheugen vd printer. Kijk ook als je met google een manual ervan kan vinden. Succes We're having a clear out of old machines here again. After I dropped the LaserJet 4MV+ we cannibalisedit this morning and took out the fans, the RAM, the JetDirect card and I/O assembly, the paper trays, the toner, the screws, some of the rollers and one or two of the larger and more interesting looking capacitors (*fzzzzwap*). Interestingly the RAM appeared to be an 8Mb SIMM and some kind of SIMM management module. Putting it in the other 4MV+ we have here caused errors again of the form 53.04.10 until we took it out. Oddly the stuff in both printers was in slots 4 and 3, rather than 1 and 2. Still, our printer has 20Mb in it now. Which will be helpful for some of the larger PS print jobs we do.
Link naar reactie
[quote:748d9f25fd="plextor"]ps kiev feijenoord 2-0 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:748d9f25fd] Wat heb dit er nu weer mee te maken. Zo leuk vind ik het niet :oops: Maar ik vind dat PDK ook wel normaal had kunnen reageren en de zin: "Plextor, graag een zinvol antwoord." weg had kunnen laten. En idd; het lijkt wel alsof iedereen de laatste tijd heel snel aangebrand is. Daarom ben ik hier ook niet zo vaak meer. Ik ben gewoon bang dat je hier meteen afgeblaft word.
Link naar reactie
[quote:41dcdda054="pdk"]Ik heb een hp laserjet 4m gekregen, maar bij het installeren krijg ik op de display de melding: 53.04.10 error. Wat betekend deze melding en wat kan ik er aan doen. Ik werk met windows xp. Alvast bedankt voor de hulp, Pieter[/quote:41dcdda054] Dit betekent een simm adres conflict bij simm slot 4. Het kan zijn dat er geheugen in zit dat niet herkent wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...