Ga naar inhoud

Een nieuwe laptop, de acer.


Aanbevolen berichten

hallo, dit is de eerste keer dat ik een bericht plaats. Ik wist niet precies waar dit bericht te plaatsen dus hier maar. Ik wil een laptop kopen en denk aan de acer aspire 1302 xc. Er zit een dvd/cdrw combo in en 256 ram geheugen de processor is een amd ahtlon 1600. Mijn vraag is: Hoe goed is een acer? Ik heb nog nooit van het merk gehoord. Hij is te koop bij vobis en dynabyte. Hij is ook goedkoop. 1399 euro. is het een goed merk en hoe goed is een cdrw in een notebook? Ik hoop op en paar reacties. Meestal worden alleen dure notebooks getest en geen goedkopere zoals deze. Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Link naar reactie
Een klasgenoot heef een Acer (wel een wat ander type), en die is er tevreden mee. Brandertje werkt ook fijn. Denk niet dat je aan die laptop een miskoop zult hebben, Acer is al jaren bekend inderdaad en kwalitatief zitten ze ook wel goed (tis geen Toshiba maar dat zie je ook in de prijs). Wel verstandig is om je garantie uit te breiden naar 3 jaar, je weet maar nooit natuurlijk :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...