Ga naar inhoud

Wat kan hiervan de oorzaak zijn, canon!


Aanbevolen berichten

Hallo mede forum leden heb een canon 150 onder xp geinstalleerd, drivers gebruikt v/d 210 Printer draaide keurig, echter omdat printer al ca 4 mnd niet gebruikt was, was de kwaliteit v/d print niet goed. Normaal moest men middels een icon aangeven dat de cartridge vervangen moest worden. Omdat dit echter niet meer ging (geen icon) heb ik de totale kap v/d printer eraf gehaald. Ik heb e.e.a. losgekoppeld v/d pc en stroom waarna ik de totale kap heb verwijderd. Heb vervolgens de cartridge naar midden geduwd (geen weerstand). Daarna schoongemaakt en naar orginele stand geplaatst vervolgens aangesloten. Nu blijft echter het de cartrigde in het midden en knipperd het powerlampje voortdurend. BTW aan achterzijde bevind zich een reset knop welke ik uiteraard ook heb geprobeerd. Nu heb ik een aantal vragen -Wat betekend dit? Ik geloof niet toen al (1996) automatisch naar het midden gingen als aanduiding dat inkt op was. - Wie weet waar ik diagnose software kan vinden om deze printer te testen. Heb al gekeken bij google. thanks
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...