Ga naar inhoud

[Lian Li] Verschil PC-60 en PC-65


Aanbevolen berichten

Nu ik een beetje aan het kijken ben voor een nieuwe case, verbaas ik me over het volgende. Ik heb wel interesse in de Lian Li PC-60/65, maar het enige verschil dat ik tussen de twee kan ontdekken is de case-window die bij de PC-65 standaard is. Echter, ga ik dan bij Tweakers in de Pricewatch kijken dan zie ik dat een PC-60 gewoon enkele tientjes goedkoper is. Uiteindelijk komt het er daardoor op neer dat het kopen van een PC-60 + een los zijpaneel met window (a la de PC-65) even duur is als het kopen van de PC-65. En dan heb je nog de keuze of je een window wilt gebruiken of niet! Waarom worden er dan uberhaupt nog PC-65 modellen verkocht? Of zie ik hier iets over het hoofd?
Link naar reactie
Loopt niet echt storm met de reacties :wink: Maar goed, ik heb dus inmiddels wat webwinkels gemaild en volgens de meesten zit er geen verschil tussen de 2 cases behalve het window. Alleen werd me wel verteld dat er verschillende uitvoeringen van deze cases in omloop zijn. Dit is te zien aan de voorzijde. Bij de oude uitvoering (met 3 casefans) zit er rond de power/reset knop een soort opzetplaatje. Bij de nieuwe uitvoering is dit plaatje verdwenen. En zo zijn er nog wat kleine detailverschillen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...