Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met mijn TV-kaart... Onder windows 98 draait ie perfect...al1 dan probeer ik hem onder windows XP te installeren en dan werkt ie niet.... Goeie updates kan ik er niet voor vinden...... Iemand maby wel?? Tis een kaart van Dynalink..TVCONNECT(FM)... Verder staat er geen info ofzow bij.... Wie weet hoe dit op te lossen is....of heeft een goede update?? Alvast bedankt. Mazzl! P-ter
Link naar reactie
Met jouw vraag geef je de indruk dat je niet de XPdrivers gebruikt.Mocht hij niet met de XP drivers werken dan doe je denk ik iets totaal verkeeerd.Drivers installeren is 1 ding , drivers kunnen gebruiken is een ander verhaal .Me dunkt dat ze aangestuurd worden.Dus een TVprogje erbij van Dynalink mischien ?? Kan het natuurlijk totaal verkeerd hebben .
Link naar reactie
[quote:35f0b2bbb0="stelf01"]Met jouw vraag geef je de indruk dat je niet de XPdrivers gebruikt.Mocht hij niet met de XP drivers werken dan doe je denk ik iets totaal verkeeerd.Drivers installeren is 1 ding , drivers kunnen gebruiken is een ander verhaal .Me dunkt dat ze aangestuurd worden.Dus een TVprogje erbij van Dynalink mischien ?? Kan het natuurlijk totaal verkeerd hebben .[/quote:35f0b2bbb0] Nou kijk.... Hij herkent m wel enzow......Maar zoals je zei.....de software erbij werkt niet goed.....Als ik dat progje opstart dan herkent ie niet alle zenders enzow......Je kunt dan scannen....Maar dan pakt hij maar 6 zenders ofzow...en onder 98 pakte ie gewoon alles......En ook als je dan wil zappen tussen die 6 zenders dan doet ie vaag.... Kdenk dat ik maar s naar die lui moet mailen ofzow....
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:b764102c53="stelf01"]Bij zoeken moet je effe Zenders en Marvel intypen , krijg je vanzelf de oplossing .Kan die van mij niet zo snel vinden maar Rwilligen heeft ook daar veel over gepost. Zoek natuulijk wel even naar de naam van jouw TVkaart in het registery , verder is het in principe hetzelfde[/quote:b764102c53] Alle zenders zijn weer terug.......Al1 nu het volgende probleem :cry: Als ik hem fullscreen zet met t beeld.....dan is hij helemaal niet scherp. Vroeger onder windows 98 was dit altijd superscherp. Kun je hier ook wat aan doen????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...