Ga naar inhoud

seriele muis aansluiten


Aanbevolen berichten

Gewoon de handeleiding van de muis doorlezen en gewoon doen wat er staat. Doe laptop in docking station. Sluit muis aan op docking station. Zet de power aan en als het Lunix is weet ik niet wat je moet doen. Als het een Mac is ook niet (beide OS'en zullen wel wat aangeven) Als het windows9x is dan zal ie beginnen met nieuwe hardware en hij zal om drivers vragen, dan voer je hem de diskette. Anders kan je een standaard mouse driver van windows gebruiken. Die doen het meestal wel. :P Als het win3.1 is moet je denk ik de win31 setup draaien. Succes ermee
Link naar reactie
Wat Bosje schrijft klopt perfect maar dan zoekt de laptop ook naar de muis als je hem zonder dockingstation gebruikt. Je kan in Windows meerdere configuraties aanmaken: Klik rechts op Deze Computer, kies Eigenschappen, Tabblad Hardware Profielen. Maak een 2de configuratie met muis en sla deze op. Nu kan je bij het opstarten kiezen uit laptop of bijv dockingstation. Op deze manier gebruik je de minste bronnen en geheugen.
Link naar reactie
[quote:c440ec8756="topslob"]Wat Bosje schrijft klopt perfect maar dan zoekt de laptop ook naar de muis als je hem zonder dockingstation gebruikt. Je kan in Windows meerdere configuraties aanmaken: Klik rechts op Deze Computer, kies Eigenschappen, Tabblad Hardware Profielen. Maak een 2de configuratie met muis en sla deze op. Nu kan je bij het opstarten kiezen uit laptop of bijv dockingstation. Op deze manier gebruik je de minste bronnen en geheugen.[/quote:c440ec8756] Ik ga ervanuit dat ze de laptop met docking station met of docking software of met hardware profielen hebben geinstalleerd. Je hebt helemaal gelijk, dit is een makkelijkere manier dan docking software
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...