Ga naar inhoud

Welke brander ondersteund ook 90 minuten cd's?


Aanbevolen berichten

Ok ik ben nu in het bezit van een Lite On 32x12x40 met smartburn smart x en buffer under run free. Werkt goed, alleen, jullie voelen hem al aankomen.... nog geen 90 minuten cd's. In voorkeuren de boel in expertfunktie op 90 minuten gezet met overburn, hellaas nog geen 90 minuten cd's. Wat doe ik fout of moet ik nog doen?????/ Thx
Link naar reactie
32X/12X/40X CD-RW DRIVE LTR-32123S / LTR-32125W ¡@ Features ¡E32X (Zone-CLV) Record, 12X (CLV) Re-Write & 40X (CAV) Read technology. ¡EE-IDE Interface, support up to Ultra-DMA mode 2. ¡EInnovated SMART-BURN® technology to avoid from buffer under run Error & automatically adjust writing strategy plus running OPC to meet various CD-R/RW media burning condition. ¡EInnovated SMART-X technology, support high speed Digital Audio Extration (DAE) & VCD data extraction ¡ESupporting plug & play ; Emergency manual eject ¡ESupporting Fixed Packet, Variable Packet, TAO, SAO, DAO, Raw Mode, Over-Burn. ¡ERead/Write formats CD, CD-R, CD-RW Disc (up to 99 min), also conforms to Orange Book Part 2,3. ¡EEasy-Tray® Design for Both Horizontally & Vertically Use ¡EGear-Driven tray disc-loading mechaniasm to Improve reliability & life, no any belt-loose belt-broken issue. ¡EVAS® Vibration Absorber System Mechanisam to reduce vibration & noise during read & write. Specifications ¡ESpeed : Recording 32X (4800KB/sec) Zone-CLV (16X, 20X@6min, 24X@16min, 32X@41min) Re-writing 12X High-Speed (1800KB/sec) CLV Reading 40Xmax (6000KB/sec) CAV (16X~40X) ¡EInterface : ATAPI-E/IDE, support up to Ultra-DMA Mode2, 33.3MB/sec ¡EAccess Time : 80ms (typical) ¡EBuffer Memory Size: 2MB ¡ESystem Requirement : CPU Pentium 166MHz above , Memory 128B Required ; HDD must have access time < 20ms, with a minimum of 100MBytes Free space ¡ESupport Disc Format : CD/CD-R/CD-RW formats both 8cm & 12cm discs (up to 99 min) ¡ESupport Operating System : Windows 95/98/Me/2000/NT/XP ¡EMTBF : 70,000 Power On Hours with 25% Duty ¡EAudio: S/N ¡Ù 70dB Earphone ¡Ù 0.3Vrms @ 1KHz ¡ETemperature & Humidity: Operating: 5C to 45C ; RH: 15% to 80% , Non-Condensing Non-Operating: -20C to 60C ; RH: 15% to 90% , Non-Condensing ¡EDimension : WxHxD: 145.8 x 41.3 x 190.0mm Weight: ¡Ø 1.0Kg ¡@ ¡ERecommanded 12X CD-RW High-Speed Media : Acer Media, CMC, Mitsubishi Chemical, Plextor, RiTEK, Ricoh, EverMedia, Memorex(Infodisc) ¡@ BACK Copyright © 2002 LITE-ON IT Corp. All rights reserved.
Link naar reactie
[quote="hjs"]Inderdaad in Nero onder file > preferences en dan bij expert settings overburn aanvinken en de tijd op 99 minuten oid zetten. bewaren, Nero afsluiten en dan de pc herstarten. (tenminste dat moest Red Dragon van de week doen voordat het werkte). En dan gaat het goed. (denk ik)[/quote] Ok heb ik gedaan...... :cry: Nog niet, wat kan ik nog doen????
Link naar reactie
[quote:c06e3f95bf="XPfrustratie"][quote:c06e3f95bf="hjs"]Inderdaad in Nero onder file > preferences en dan bij expert settings overburn aanvinken en de tijd op 99 minuten oid zetten. bewaren, Nero afsluiten en dan de pc herstarten. (tenminste dat moest Red Dragon van de week doen voordat het werkte). En dan gaat het goed. (denk ik)[/quote:c06e3f95bf] Ok heb ik gedaan...... :cry: Nog niet, wat kan ik nog doen????[/quote:c06e3f95bf] Waarom deed ie het toe niet en nu wel ? Jouw praktijervaring kan heel leerzaam zijn voro medeforummers. Wat heb je precies gedaan om het alsnog te laten werken ? :wink:
Link naar reactie
[quote:6c51f0e2dc="Red Dragon"] Overburn werkt alleen als je "Disc-at-once" doet ander niet hij geeft dan een waarschuwing dat je overburn kan gaan gebruiken.[/quote:6c51f0e2dc] Hoi, nou dit was het dus. Het was zeker 2 jaar geleden dat ik iets op overburn had gebrand. Het brein lekt wel een data :lol: en dus was ik dat vergeten. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen. Zelf zit ik er over na te denken om van die kleine beschrijvingen te maken. BVB over overburn"Hoe doe ik dat" Een idee??? En iedereen kan meehelpen. Greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...