Ga naar inhoud

easy cd creator 3.5c & windows XP


Aanbevolen berichten

Hoi, Op het forum heb ik gelezen dat easy cd creator pas vanaf versie 5.x met ein xp werkt. Iedereen zegt ook steeds, neem nero! Maar...ik heb veel cd layouts nog in cd creator( *.cl3 bestanden). Die zijn natuurlijk alleen maar met cd creator te lezen. Of is hier iets op te vinden waardoor ik in een ander brandprogramma (wat wel werkt onder xp) toch die bestanden kan inlezen? Ab.
Link naar reactie
Hoi aajd..., Daar is wel een oplossing voor (ik zat er nl. ook zelf mee..!!) :D Als je de install. CD nog hebt van EZCD-creator 3.5 of beter versie 4...., dan stop je die in de comp. Open het met de verkenner..., kies de goede taalmap en open de map 'Jewel Case Creator' en kies hier voor de setup ervan..., dan kies je er nl. alleen voor om de 'Jewel Case Creator'.. (dus het progr. om CD-hoesjes te maken van EZDC) te installeren in XP. Werkt bij mij heel goed..., heb zelf ook XP met NERO maar ik vind Nero Cover Designer minder overzichtelijk om hoesjes te maken, met name titels van audiotracks, artiestennaam, tijdsduur etc. van zomaar een CD is met Jewel CC van ECDC 4 met 1 muisklik op het hoesje te zetten. En je kan er dan gewoon al jouw *.cl3 bestanden mee openen of verder bewerken...!! :) Succes :wink:
Link naar reactie
Hoi aajd...., Ik heb 't es uitgeprobeerd..! Ik heb een dualsyteem met W98 en XP-pro..., en voor de gein in èn W98 èn in XP de CD-Labeler van ECDC3.5c (de CD ervan had ik nog staan) geïnstalleerd + oudere CD's opgezocht waarin ik nog *.cl2 (van ECDC2.05) èn *.cl3 (dus van .... je raad 't al zeker..??) bestanden heb. Je had gelijk..., via *.jwl (van versie 4) kon je em niet openen... logisch ook, want 't heeft een andere extensie. Maar met de CD-labeler (en daarom is de extensie *.cl) van versie 3 kon ik wel al die bestanden nog openen in allebei de OS'sen, dus......!! Succes...!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...