Ga naar inhoud

Weer problemen dvd-rom


Aanbevolen berichten

Mijn dvd-rom speler doet het niet. Hij laadt in het begin wel maar gaat dan niet door.. ( kan een laser kapot zijn).. ik heb al heel geprobeerd zonder resultaat( bijna het hele internet afgezocht). Er zijn meer mensen die problemen met deze dvd-rom speler hebben maar dan onder win2000. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een samsung dvd-rom SD-612 S firmware-revisie: SF02 En ik kan ook nergens drivers hiervoor vinden.. :cry: :cry: :cry: HELP ME!!!!!
Link naar reactie
Probeer eens wat uit met je DMA,ik heb nl 3dvd-rom spelers 2 hiervan moet ik op DMA zetten de andere een wat oudere moet ik op PIO zetten als deze op DMA staat heeft hij de zelfde problemen welke jij ook hebt,ik kwam erachter toen ik windows opnieuw had geinstalleerd en power dvd, tijdens de installatie van power dvd had ik de optie genomen DMA inschakelen. Mijn OS is ook W2000 Suc6 :wink:
Link naar reactie
[quote:efaa9c005f="J.A.Maurer"]Probeer eens wat uit met je DMA,ik heb nl 3dvd-rom spelers 2 hiervan moet ik op DMA zetten de andere een wat oudere moet ik op PIO zetten als deze op DMA staat heeft hij de zelfde problemen welke jij ook hebt,ik kwam erachter toen ik windows opnieuw had geinstalleerd en power dvd, tijdens de installatie van power dvd had ik de optie genomen DMA inschakelen. Mijn OS is ook W2000 Suc6 :wink:[/quote:efaa9c005f] Bedank!! Zal eens kijken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...