Ga naar inhoud

Mitsumi CR-2801TE van 650 naar 700 Mb


Aanbevolen berichten

Heb CD-R Mutsumi CR-2801TE. Brand nu tot 650 Mb, wil naar 700 Mb. Op de site van Mitsumi http://www.mitsumi.com/enduser/1_drivers.html een driver voor deze recorder gehaald. Dat is een ingepakt bestand fw110_28.exe dat uitgepakt de volgende bestanden oplevert: Flash.exe en Mp110d28.mar. Volgens de beschrijving moet ik in de DOS mode de volgende opdracht geven: \flash mp110d28.mar . Met de \ er voor werkt het niet. Zonder de \ krijg ik de melding "no MITSUMI driver could be found" . Laat ik de extentie "mar" weg dan is het bericht "de data file is invalid". Opvallend is dat in de verkenner de extentie "mar" niet in beeld is en het bestand als snelkoppeling voor een Access-rapport wordt gezien. Kent iemand dit probleem, weet iemand een wel werkende driver of heeft iemand een ander advies voor mij :-?
Link naar reactie
Je praat over een firmware, dat is geen driver. MAR is dus blijkbaar een extentie welke bekend is bij windows en jij heb in je verkenner bij opties aan staan op bekende extensie niet weer te geven. Echt dos is trouwens niet de dos-prompt starten van windows. je moet je computer opnieuw opstarten en tijdens het opstarten op F8 drukken, dan krijg je een menu en dan kies je voor DOS. (safemode is het best) stell dat je die 2 bestanden bewaard heb op c:\brander doe je: cd brander flash mp110d28.mar die streep ervoor gaat idd niet werken. heeft dat iets gedaan zet je je pc helemaal uit wacht 10 seconden en start de pc weer op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...