Ga naar inhoud

Digitale spiegelreflexcamera's


Aanbevolen berichten

[quote:3dacfc42b6="hjs"]Weet alleen dat ze schreewend duur zijn, zwaar zijn er verder weinig voordelen bieden dan een Goede (bv. Nikon) 5 mpixel camera. Het enigste voordeel is dat ze sneller zijn, dus meer controlle tijdens snel een aantal foto's achter elkaar maken.[/quote:3dacfc42b6] Ik denk zo dat 700 gram voor de Nikon D100 wel mee valt.
Link naar reactie
[quote:1ca94a38a4="hjs"]Weet alleen dat ze schreewend duur zijn, zwaar zijn er verder weinig voordelen bieden dan een Goede (bv. Nikon) 5 mpixel camera. Het enigste voordeel is dat ze sneller zijn, dus meer controlle tijdens snel een aantal foto's achter elkaar maken.[/quote:1ca94a38a4] En dat je lenzen kunt wisselen en dus geen gebruik hoeft te maken van een digitale zoom om fatsoenlijk in te zoomen. Ik heb verder geen ervaring met die dingen (helaas :cry: )
Link naar reactie
[quote:4dad0dd6d2="S0epkip"]Dat is toch al meer dan een halve kilo! Je hebt van die Cybershot cameraatjes van ehh 100 - 150 gram ofzo.[/quote:4dad0dd6d2] Hmm, dat is soms aan de lichte kant. Een wat zwaardere camera is makkelijker stil te houden. Daarvan afgezien is 500-700 gram ook niet echt zwaar te noemen. Ga je voor kwaliteit dan is zo'n cybershot niet echt een alternatief. Persoonlijk vind ik de afmetingen wat belangrijker, aangezien ik veel wandel, lijkt het gewicht het grote probleem. Maarre, ik heb dus zelf meer hinder van de afmetingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...