Ga naar inhoud

Kan CD niet meer lezen


Aanbevolen berichten

Om ruimte vrij te maken heb ik een flink aantal grafische bestanden op CD gebrand mbv Easy CD Creator 5. Losse bestanden (.doc, .jpeg, .zip etc.) maar ook bestanden in mappen. Het vreemde is dat ik de losse bestanden op de CD wel kan openen, maar de bestanden in de diverse mappen (voor .bmp. .jpeg, .psd) niet. Deze bestanden worden door de diverse grafische programma's, w.o. Photoshop, niet (meer) herkend, terwijl nota bene veel daarvan in Photoshop zijn gemaakt. Ik heb al geprobeerd om deze bestanden te kopieeren naar de HD, maar dat helpt niet. Ook dan krijg ik dezelfde meldingen: ze worden niet herkend als een geldig bestand. Wie weet raad? :(
Link naar reactie
[quote:6877877f8a="snameroc"]probeer eens een bestand van de cd te kopieren naar de hd en dan onder eigenschappen van het bestand op de hd het vinkje alleen lezen weg te halen.[/quote:6877877f8a] Tja, uiteraard ook al geprobeerd. Nee,dat werkt dus ook niet. Ik weet het echt niet. Kan het aan de CD liggen? Kun je die wellicht "opschonen?"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...